نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶

تریلر جدید God of War Ragnarok با محوریت داستان بازی قبلی

تریلر جدید God of War Ragnarok، ماجراهای اتفاق افتاده برای کریتوس و آتریئوس در بازی قبلی را مرور می‌کند.

ساعاتی پیش استودیوی سونی سانتا مونیکا تریلر جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر کرد که به مرور داستان بازی قبلی این سری می‌پردازد. در این ویدیوی جدید که Myths of Midgard نام دارد، Felicia Day به‌همراه Mimir یکی از شخصیت‌های خردمند و محبوب بازی God of War، ماجراهای اتفاق افتاده برای کریتوس و آترئوس در مأموریت رساندن خاکستر Faye به بلندترین قله تمامی سرزمین‌های نورس را در قالب اسلایدهای انیمیشنی برای مخاطبان بازگو می‌کند. شما می‌توانید این ویدیو جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلیشا دی که بیشتر به‌عنوان خالق و بازیگر سریال کوتاه Dragon Age: Redemption شناخته می‌شود، سابقه نقش‌آفرینی در سریال‌های The Guild و سوپرنچرال را نیز در کارنامه دارد.

در God of War Ragnarok کریتوس و آترئوس پیش از فرا رسیدن رگناروک با سفر به هر ۹ سرزمین دنیای نورس، با هیولاهای افسانه‌ای و خدایان آزگاردی که با یکدیگر متحد شده‌اند رو‌به‌رو می‌شوند. بسیاری از هواداران نیز منتظر انتشار ویدیوهای گیم‌پلی جدیدی از God Of War Ragnarok هستند و باتوجه‌به اینکه قرار است این بازی تا کمتر از سه ماه دیگر منتشر شود، می‌توانیم انتظار نمایش‌های جدیدی از این بازی را در ماه‌های آینده داشته باشیم.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. همچنین تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش خرید کنند، دو زره Kratos Risen Snow و Atreus Risen Snow را در هنگام عرضه بازی دریافت خواهند کرد. همچنین خریداران نسخه ۸۰ دلاری Digital Deluxe Edition بازی نیز مواردی مثل آلبوم موسیقی متن بازی، اسکین‌ Darkdale Attire، زره Darkdale، کتاب هنری بازی که توسط Dark Horse منتشر می‌شود و تعدادی آواتار برای استفاده در هر دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 را دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PS Blog PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده