نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱

نمایش جناح‌های مختلف دشمنان در تریلر جدید Saints Row

استودیو Volition تریلر جدیدی از ریبوت Saints Row پخش کرده است که در آن گروه‌های مختلف تبهکاران نشان داده می‌شوند.

ریبوت Saints Row کمتر از دو هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود. استودیوی بازی‌سازی Volition و شرکت دیپ سیلور یک تریلر مفصل تازه را پخش کرده‌اند؛ تا هر آنچه را که طرفداران این سری می‌توانند از گیم‌پلی بازی انتظار داشته باشند، نمایش دهند. در این تریلر علاوه‌بر مکانیسم‌های مختلف گیم‌پلی به مانند رانندگی و مبارزات، جناح‌های مختلف تبهکار که هر کدام در منطقه‌ای خاص از نقشه حضور دارند نیز معرفی می‌شوند.

اولین گروه تبهکاران، Los Panteros نام دارند که توسط فردی غول‌پیکر به نام Sergio رهبری می‌شوند. این گروه خشن تمام فعالیت خود را در زمینه‌ی قاچاق متمرکز کرده است و مصمم بودن آن‌ها در این زمینه‌ی کسب‌و‌کار برای بازیکنان تهدیدی جدی خواهد بود. دومین جناح، Idols است که اعضای آن در لباس‌های خود از ترکیب استایل کلاب‌های شبانه و فناوری‌های مدرن استفاده می‌کنند. این جناح توسط شخص خاصی اداره نمی‌شود و گروهی به نام The Collective هدایت آن‌ را بر عهده دارد. اعضای این گروه از ماسک‌هایی استفاده می‌کنند که علاقه‌ی آن‌ها به سبک Daft Punk را نشان می‌دهد.

تصاویری از ریبوت Saints Row

در ادامه‌ی تریلر شاهد اعضای گروه Marshalls هستیم که درواقع یک گروهک نظامی شخصی هستند و به مانند گاوچران‌های آینده لباس می‌پوشند. برخی از اعضای این جناح سابقه‌ی کار کردن برای گروه شما را دارند؛ از همین رو احتمالا در داستان شاهد برخوردهای ناخوشایند اعضای این گروه با اعضای Saints Row باشیم.

خوشبختانه با وجود این جناح‌های مختلف از دشمنان و تبهکارانی که در سراسر نقشه حضور دارند، بازیکنان دوستان خود را به همراه خواهند داشت که هر کدام مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند. یکی از این افراد Eli نامیده می‌شود که درواقع یک سرمایه‌گذار است و وظیفه‌ی مدیریت منابع مالی گروه را بر عهده دارد. وی علاوه‌بر استفاده از هوش خود می‌تواند لباس زرهی مخصوصی را به تن کند و با شاتگان خود در مبارزات نقش موثری داشته باشد.

مبارزات بازی Saints Row

دومین عضو گروه Nina نام دارد که در صورت لزوم انواع اتومبیل را به بازیکنان می‌رساند. او می‌تواند برای فرارهای ضروری بسیار موثر باشد. درنهایت می‌توانیم با یک خلافکار به نام Ken آشنا شویم که علاوه‌بر آشپز بودن، به‌عنوان DJ نیز فعالیت دارد. نقش وی در داستان با وجود ارتباطات گسترده‌ای که با افراد مهم دارد، پررنگ خواهد بود.

در تریلر جدید ریبوت Saints Row، علاوه‌بر نمایش گروه‌های دشمنان و دوستان می‌توان پایگاه‌های گسترده‌ای را مشاهده کرد که بازیکنان پس از تصاحب آن‌ها می‌توانند به بازسازی و ارتقای آن‌ها بپردازند و آن‌جا را به یکی از محل‌های امن برای گروه خود تبدیل کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی Volition قصد دارد فردا تریلر جدیدی برای بازی Saints Row منتشر کند که در آن شاهد ارائه‌ی جزئیات داستانی بیشتر خواهیم بود. ریبوت Saints Row قرار است در تاریخ یکم شهریور (۲۳ آگست) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده