نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱

اشاره THQ Nordic به بازی South Park جدید

شرکت THQ Nordic در جریان شوکیس اخیر به تولید نسخه‌ی تازه‌ای از مجموعه بازی‌های South Park و ۴۳ بازی در دست توسعه‌ی خود اشاره کرد.

شرکت THQ Nordic اخیرا رویداد جدیدی را میزبانی کرد و درکنار پخش تریلری از آثار آتی همچون بازی Way Of The Hunter و بازی Destroy All Humans! 2: Reprobed، به معرفی ریبوت Alone In The Dark پرداخت. تی‌اچ‌کیو نوردیک در انتهای این شوکیس اعلام کرد که بازی‌های معرفی‌نشده‌ی زیادی را در دست توسعه دارد.

وقتی این رویداد به پایان رسید، متنی روی صفحه نمایان شد تا به بازیکن‌ها یادآوری کند که شرکت THQ Nordic در مجموع روی توسعه‌ی ۴۳ بازی تازه کار می‌کند و از این تعداد ۲۶ بازی هنوز معرفی نشده است. سپس لوگو استودیو South Park Digital به نمایش درآمد و به رونمایی از نسخه‌ی بعدی بازی ساوث پارک در آینده نزدیک اشاره شد.

دانلود از آپارات

پس از آن دوباره متن یادشده ظاهر شد، اما این‌بار نشان داد که تاکنون ۲۵ بازی از ۴۳ بازی در دست تولید معرفی نشده است. بنابراین ظاهرا نسخه‌ی جدیدی از بازی South Park در آینده‌ی نه‌چندان دور از راه می‌رسد، اما درحال‌حاضر این تنها چیزی است که می‌دانیم. شما می‌توانید شوکیس اخیر را در کانال یوتیوب THQ Nordic تماشا کنید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده