نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳

مقایسه جلوه‌‌های بصری بازی The Last of Us Part 1 با نسخه PS4

استودیو ناتی داگ با انتشار دو ویدیو در کانال رسمی یوتیوب خود، به مقایسه جلوه‌های بصری بازی The Last of Us Part 1 با نسخه پلی استیشن 4 بازی پرداخت.

فاصله زمانی کمی تا عرضه رسمی بازی The Last of Us Part 1 باقی مانده است. بدون شک تجربه دوباره نسخه اول این بازی باتوجه‌به پیشرفت‌های گرافیکی امروزی، توانایی خلق تجربه‌ای دل‌چسب را برای کاربران دارد. در جریان اخبار بازی، استودیو ناتی‌داگ به‌تازگی دو ویدیو را منتشر کرده است. ما در این ویدیو شاهد مقایسه‌ جلو‌ه‌های گرافیکی و پیشرفت‌های بصری این اثر با نسخه ریمستر بازی Last of Us که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد، هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو‌ها را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

از آپارات دانلود کنید

در طول این دو ویدیو دو صحنه از نسخه ریمستر و ریمیک این بازی با یکدیگر مقایسه می‌شوند. در صحنه اول ما شاهد حضور شخصیت‌های جوئل، سارا و تامی هستیم که در قسمت مقدمه بازی در داخل یک اتوموبیل نشسته‌ و در حال تماشا‌ کردن یک آتش‌سوزی هستند. بدون شک شاهد جزئیات گرافیکی بی‌نظیری هستیم. از طرفی در ویدیو دوم دوباره تامی و جوئل را مشاهده می‌کنیم که در حال اسب‌سواری هستند. انیمیشن اسب‌ها در حین حرکت خیلی واقعی‌تر به نظر می‌رسد و شاهد جزئیات زیادی در طراحی انیمشن درختان مسیر طی ‌شده توسط کاراکترهای این اثر هستیم.

همان‌طور که احتمالا از آن مطلع هستید، مراحل ساخت این بازی به پایان خود رسیده است. از طرفی نیز در اوایل ماه جاری مشخص شد که در این اثر شاهد مکانیزم‌های دراز کشیدن، حرکت سینه‌خیز و جاخالی دادن نخواهیم بود. بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در حال حاضر تاریخی برای نسخه پی سی این اثر از جانب سازندگان اعلام نشده است.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد این اثر با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده