نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۴

فاصله گرفتن بازی های دیگر از بازه زمانی عرضه God of War Ragnarok

به نظر می‌رسد که برخی توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا از عرضه‌ی بازی‌های خود در بازه‌ی زمانی انتشار God of War Ragnarok خودداری کنند.

براساس جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد که تایید انتشار بازی God of War Ragnarök در نوامبر ۲۰۲۲ باعث شد تا برخی از بازی‌سازها برای جلوگیری از دیده نشدن آثار خود، تصمیم به تغییر زمان انتشار بازی‌های خود بگیرند. تیم گتیز از تیم Kinda Funny مدعی شد که بعضی از استودیوهای بازی‌سازی با اذعان به تأثیر چشمگیر بازی مورد انتظار استودیو سانتا مونیکا روی میزان توجه مخاطبان به سایر آثار، چنین تصمیمی گرفتند.

God of War Ragnarok مطمئنا بزرگ‌ترین بازی فرست-پارتی جدید پلی استیشن در سال جاری است و تعداد زیادی از گیمرها در انتظار آن هستند. مشخص نیست که منبع این خبر دقیقا به چه بازی‌هایی اشاره می‌کند، اما حدس می‌زنیم که یکی از این موارد Forspoken از شرکت اسکوئر انیکس باشد. Call of Duty جدید هم یکی از بازی‌هایی است که در این بازه‌ی زمانی منتشر می‌شود، اما بعید است بلاک‌باستر اکتیویژن چندان تحت تأثیر خدای جنگ قرار بگیرد. در آن سو Hogwarts Legacy از WB Games نیز یکی دیگر از آثاری است که شاید زمان عرضه‌ی آن به خاطر گاد آو وار رگناروک مثلا به ماه دسامبر موکول شود.

درخشش چشم‌های تیر، خدای جنگ نورس در بازی God of War Ragnarok

تیم گتیز در بخشی از اظهارات خود در این‌باره می‌گوید: «فکر می‌کنم داریم به این نتیجه می‌رسیم که بازی‌های دیگر از God of War Ragnarok می‌ترسند! من اخیرا تماس‌هایی با برخی افراد داشتم که چیزهای عجیبی را به من گفتند. مثل اینکه «ما ترجیح می‌دهیم خودمان را از این مخمصه خارج کنیم» یا اینکه بهتر است فضا را در اختیار God of War قرار دهیم».

بازی God of War Ragnarok قرار است در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده