// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۴

بازی جدید Kirby هفته بعد برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد

قرار است بازی جدید سری کربی با نام Kirby’s Dream Buffet هفته‌ی بعد برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

در جریان کنسرتی که به مناسبت ۳۰ سالگی سری بازی Kirby در توکیو برگزار شد، شرکت نینتندو تاریخ انتشار بازی جدید این مجموعه با نام Kirby’s Dream Buffet در ژاپن را مشخص کرد. سپس خوش‌بختانه تاریخ انتشار جهانی یکسانی برای بازی اعلام شد. طبق اعلام شرکت Nintendo، بازی Kirby’s Dream Buffet قرار است ۲۶ مرداد (۱۷ اوت) برای کنسول سوئیچ عرضه شود.

این بازی یک ماه پیش معرفی شد و اثری مولتی‌پلیر است که در آن بازیکنان با چرخاندن کربی خود در مراحل پر از غذا، باید به رقابت با یکدیگر بپردازند. به‌گفته نینتندو، بازی شامل ۴ مرحله خواهد بود و هدف هر کربی به‌سادگی خوردن بیشترین غذا تا حد ممکن است!

دانلود ویدیو از آپارات

در توضیحات رسمی می‌خوانیم: «بازی Kirby’s Dream Buffet تعدادی از کربی‌ها را در بوفه‌ای پر از غذا قرار می‌دهد و بازیکنان حضور در چهار استیج برای رقابت مولتی‌پلیر بانمک را تجربه می‌کنند. گیمرها در مقابل این چالش‌ها با یکدیگر مسابقه می‌دهند و باید همزمان با بزرگ شدن کربی، توت‌فرنگی جمع کنند، دیگر بازیکنان را از زمین بازی به بیرون پرت کنند و با استفاده از قابلیت آشنای کپی کردن قابلیت‌ها که این‌جا Copy Food Abilities نام دارد، در رقابت پیروز شوند.

گیم‌پلی بازی برای تمامی بازیکنان با هر سطح از مهارت، قابل یادگیری است. در عین حال بازی یک رقابت سالم را در دسترس افرادی قرار می‌دهد که می‌خواهند حس رقابت دوستانه خود را ارضا کنند».

این بازی جدیدترین بازی کربی پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز Kirby and the Forgotten Land، اولین بازی سه‌بعدی پلتفرمینگ این مجموعه است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده