نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳

برگزاری نینتندو دایرکت مختص بازی Splatoon 3 در هفته جاری

شرکت نینتندو در نظر دارد تا این هفته با برگزاری یک نینتندو دایرکت تقریبا ۳۰ دقیقه‌ای جزئیات بیشتری از بازی Splatoon 3 را به اشتراک بگذارد.

شرکت نینتندو از میزبانی رویداد نینتندو دایرکت جدیدی در هفته‌ی جاری خبر داد که به‌طور کامل به بازی Splatoon 3 اختصاص دارد. این رویداد رأس ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه ۱۹ مرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد. شرکت Nintendo در طول تقریبا ۳۰ دقیقه جزئیات جدیدی از بازی را در نینتندو دایرکت پیش‌رو با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. سومین نسخه از مجموعه بازی‌های Splatoon برای انتشار در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) در نظر گرفته شده است.

ماه گذشته شرکت نینتندو اعلام کرد که نسخه‌ی ویژه کنسول نینتندو سوییچ OLED با طرح Splatoon 3 را عرضه خواهد کرد. کنسول Nintendo Switch OLED Splatoon 3 Edition در تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) روانه‌ی بازار می‌شود و ۳۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. لوازم جانبی دیگری با طرح بازی Splatoon 3 نظیر یک کنترلر پرو نینتندو (۷۴.۹۹ دلار) و یک کیف حمل نینتندو سوییچ (۲۴.۹۹ دلار) نیز در همان تاریخ عرضه خواهند شد.

آخرین تریلر بازی Splatoon 3 در ماه آوریل پخش شد و بیش از ۳ دقیقه از نبردهای ۴ بازیکن دربرابر ۴ بازیکن حالت آنلاین Turf War را به نمایش درآورد که شامل ترکیبی از استیج‌های تازه و قدیمی است. این تریلر یکی از استیج‌های جدید بازی با نام Eeltail Alley و سلاح Stringer را نشان داد. شرکت نینتندو در ماه گذشته از یک نقشه‌ی مولتی‌پلیر تازه برای Splatoon 3 رونمایی کرد که تحت عنوان Mincemeat Metalworks شناخته می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده