// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷

پخش تریلر جدید بازی FIFA 23 با تمرکز روی Pro Clubs

شرکت الکترونیک آرتز طی چند روز اخیر مشغول پخش تریلرهای مختلف بازی فیفا ۲۳ بوده است و حالا نوبت به تریلری رسید که پیشرفت‌های بخش Pro Clubs را نمایش می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی FIFA 23، شرکت EA با پخش یک تریلر سراغ رونمایی از تغییرات بخش Pro Clubs در این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی مجموعه‌ی فیفا رفت؛ تا گیمرها بدانند که مثلا سیستم شخصی‌سازی ظاهری بازیکن با پیشرفت‌هایی مواجه شده است و در فیفا 23 از خال‌کوبی هم پشتیبانی می‌کند.

بخش Pro Clubs شاید به اندازه‌ی Career Mode و Ultimate Team مورد توجه انواع و اقسام مخاطب‌های سری بازی فیفا قرار نگیرد، اما جامعه‌ی طرفدارهای خود را دارد که به تجربه‌ی آن اهمیت می‌دهند. تریلر جدید فیفا 23 با محوریت Pro Clubs را در ادامه به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

تمرین در زمین فوتبال برای پر کردن وقت‌های هدررفته در انتظار شروع مسابقه در بخش Pro Clubs، یکی از مواردی است که در بازی FIFA 23 انتظار بازیکن را می‌کشد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد که با پیاده کردن تکنیک‌های مختلف موفق به کسب امتیاز و بالا بردن سطح بازیکن خود شود. تازه سازندگان خبر از به اشتراک گذاشته شدن سیستم پیشرفت بین Pro Clubs و بخش Volta (فوتبال خیابانی) دادند. شما با بازی کردن در هر دو حالت موفق به کسب امتیازاتی می‌شوید که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت آیتم‌های تزئينی بهره ببرید.

شرکت EA می‌گوید که تجربه‌ی بخش Pro Clubs در بازی FIFA 23 از نسخه‌ی سال قبل لذت‌بخش‌تر است. زیرا تیم سازنده کاری کرده است که گیمر بیشتر توانایی تقویت کردن بازیکن را داشته باشد و بیشتر احساس پیشرفت کند.

با همه‌ی این‌ها متاسفانه بخش Pro Clubs در فیفا ۲۳ از روز عرضه از کراس‌پلی پشتیبانی نخواهد کرد. FIFA 23 در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، Stadia و کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. این بازی روی کنسول Nintendo Switch با نام FIFA 23 Legacy Edition منتشر خواهد شد، اما نسخه سوییچ تفاوت‌های بسیار زیادی با نسخه‌های دیگر دارد.


منبع Dexerto
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده