نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱

راه یافتن یک حالت داستانی تازه به بازی Naraka: Bladepoint

بازی Naraka: Bladepoint میزبان به‌روزرسانی رایگان بزرگی شد که یک حالت داستانی ۳ نفره را به آن اضافه می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ۲۴ اینترتینمنت و شرکت NetEase به‌روزرسانی رایگان جدیدی را برای بازی Naraka: Bladepoint منتشر کردند. این آپدیت که با نام Showdown شناخته می‌شود، یک حالت داستانی کاملا تازه را به بازی اضافه می‌کند و برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

بازیکن‌ها در کمپین Showdown باید در تیم‌های ۳ نفره چالش‌های جدیدی را در دو مرحله انجام دهند؛ مرحله‌ی اول شامل مبارزه با تعداد زیادی از دشمنان در سراسر نقشه است و در مرحله‌ی دیگر باید مقابل یک باس ایستاد. این حالت داستانی شامل چهار قهرمان قابل بازی است که هر یک دارای قدرت‌ها و توانایی‌های خاص خود هستند. کاراکترها در طول کمپین با تجهیزات و مهارت‌های تازه ارتقا می‌یابند تا گیمرها بتوانند به اشکال مختلف دشمنان را از مقابل بردارند.

استودیو ۲۴ اینترتینمنت اعلام کرد که بازی Naraka: Bladepoint در تاریخ ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) میزبان نقشه‌ی جدیدی با نام Holoroth خواهد شد. این نقشه دارای یک منطقه‌ی تازه با بیابان‌ها و محیط‌های برفی و البته ویژگی‌های تأثیرگذار بر گیم‌پلی مانند سیستم آب و هوایی، اشیاء تعاملی و تله‌ها است. توسعه‌دهنده‌ی بازی یک تریلر سینمایی از این نقشه را نیز به اشتراک گذاشته است که شما می‌توانید آن را در کانال یوتیوب بازی مشاهده کنید.

بازی Naraka: Bladepoint درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، اندروید و iOS بازی نیز در دست توسعه قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده