نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴

پیوستن نویسنده بلیزارد به بازی Beyond Good & Evil 2

نویسنده بازی World of Warcraft به تیم سازنده بازی Beyond Good & Evil 2 در یوبیسافت پیوسته است.

با اینکه سال‌ها پس از معرفی همچنان اطلاعات چندانی از وضعیت ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 در دسترس نیست، به‌نظر می‌رسد شاهد سرعت گرفتن روند توسعه بازی در ماه‌های اخیر هستیم.

سارا آرلانو که سابقه کار روی تعدادی از اکسپنشن‌های بازی بزرگ آنلاین World of Warcraft را در کارنامه دارد، حالا در مقام نویسنده اصلی به تیم سازنده بازی Beyond Good & Evil 2 در استودیوی Ubisoft Montpellier در فرانسه پیوسته است. آرلانو پیش از این در موقعیت طراح روایت بازی‌ استراتژیک آنلاین Vainglory نیز فعالیت داشته است.

اوایل این ماه، یوبیسافت به هواداران سری اطمینان داد که مراحل توسعه‌ی این بازی همچنان با جدیت در جریان است. یکی از آگهی‌های شغلی منتشر شده از سازندگان بازی نیز Beyond Good & Evil 2 را یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت معرفی می‌کند. هرچند که از پنج سال پیش و پس از معرفی دوباره بازی در سال ۲۰۱۷، هنوز هیچ نمایش جدیدی از این بازی منتشر نشده است.

کانسپت‌آرت‌های بازی Beyond Good & Evil 2پس از جدایی میشل آنسل، خالق و کارگردان این سری در سال ۲۰۲۰، حالا به‌نظر می‌رسد سازندگان بازی قصد دارند با استخدام نویسنده‌های جدیدی مثل آرلانو، بخش‌های زیادی از داستان اولیه بازی را ریبوت یا بازنویسی کنند. پیش از این قرار بود Beyond Good & Evil 2 به‌نوعی پیش‌درآمد نسخه اول و محبوب این سری باشد و به‌جای جید شخصیت اصلی Beyond Good & Evil، شاهد ماجراجویی‌های شخصیت‌هایی جدید در گوشه‌ی دیگری از کهکشان باشیم.

البته تام هندرسون، ژورنالیست شناخته شده صنعت ویدیو گیم اخیرا از پیشرفت مراحل ساخت بازی در پشت‌صحنه خبر داده است. طبق اطلاعات هندرسون، در ماه‌های اخیر تجربه گیم‌پلی بازی توسط تعداد زیادی از نیروهای تستر یوبیسافت در جریان است که فعال بودن مراحل ساخت بازی را نشان می‌دهد. هرچند که مشخص نیست سرانجام چه زمانی شاهد انتشار اطلاعات یا نمایش‌های جدیدی از این بازی باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده