// چهار شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶

پخش تریلر فصل 7 بازی Sea of Thieves با محوریت نمایش محتوای جدید

ویژگی‌های جدیدی مرتبط به ناخدایان در تریلر فصل هفتم بازی Sea of Thieves به نمایش گذاشته شد که قرار است به‌زودی در دسترس قرار بگیرند.

استودیو Rare تریلر جدید و باجزئیاتی از فصل هفتم بازی Sea of Thieves پخش کرده است که می‌توانید ویژگی‌های جدیدی را که در دسترس قرار می‌گیرند در آن تماشا کنید. یک ویژگی مهم جدید، قابلیت داشتن کشتی شخصی خودتان است و می‌توانید علاوه‌بر خریدن کشتی مورد نظر خود، نام آن را هم تغییر دهید. شما می‌توانید بیش از یک کشتی هم داشته باشید، اما از هر اندازه تنها یک کشتی قابل خریداری است.

سه اندازه مختلف کشتی وجود دارد که با نام‌های اسلوپ، بریگنتین و گالیون شناخته می‌شوند. قبل از وارد شدن به بازی، ازطریق منو و رفتن به بخش My Ships می‌توانید کشتی مورد نظر را خریداری کنید. قیمت این سه کشتی به شرح زیر است:

  • Sloop – 250,000
  • Brigantine – 375,000
  • Galleon – 500,000

اگر یک کشتی را به سطح افسانه‌ای برسانید، می‌توانید کشتی دیگری در همان اندازه خریداری کنید. با خریدن کشتی و تبدیل شدن به ناخدای کشتی خود، می‌توانید کابین را با لوازم داخلی و مبلمان مد نظر خود تزئین کنید. دیوارها هم با زیورآلات و رنگ‌آمیزی‌ها قابل تغییر دادن هستند. یک تغییر جزئی که در بازی اعمال شده است مربوط‌به زیورآلات ریز آویزان‌شده از دیوار است؛ بدین صورت که این تزئیات در میانه‌ی جنگ می‌توانند از دیوار بیفتند و شما بعدا می‌توانید آن‌ها را دوباره در جای خود ثابت کنید.

داشتن کشتی شخصی بدین معنا است که برخی ویژگی‌های آن دائمی خواهند شد. این یعنی جزئیات کوچکی مثل سوراخ در بدنه کشتی از جنگ‌های گذشته و علامت‌های گذاشته‌شده روی نقشه در جلسات مختلف بازی باقی خواهند ماند و با رفتن به کشتی‌سازی می‌توانید آسیب‌های وارده به کشتی را رفع کنید. قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی در فروشگاه‌ها موجود خواهند شد؛ هرچند برای باز کردن آن‌ها باید به نقاط عطف (Milestones) برسید؛ سیستم جدیدی که دستاوردهای بازیکنان در حین ماجراجویی در بازی Sea of Thieves را دنبال می‌کند؛ خواه یک عضو از خدمه کشتی باشند و خواه یک ناخدا.

در کابین ناخدا یک Captain’s Log هم در دسترس قرار می‌گیرد که شامل اطلاعاتی نظیر روش بازی ناخدا و خدمه کشتی، اسم کشتی و دستاوردهای مورد نظر ناخدا خواهد بود. این لوح قابل دزدیدن است و دیگر بازیکنان با دزدیدن آن می‌توانند آن را به Reaper’s Bones بفروشند.

دانلود ویدیو از آپارات

فصل هفتم Sea of Thieves قرار است ۱۳ مرداد (۴ اوت) به‌صورت رایگان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده