// سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳

احتمال اضافه شدن محتوای جدیدی از Resident Evil به بازی Dead By Daylight

اطلاعات تازه‌ای از محتوای جدید Resident Evil برای بازی Dead By Daylight فاش شده است که احتمالا به‌زودی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود.

هنوز نه کپکام، شرکت صاحب امتیاز مجموعه رزیدنت ایول و نه Behaviour Interactive، خالق بازی Dead By Daylight اطلاعات دقیقی از همکاری جدید با یکدیگر را منتشر نکرده‌اند. اما لیکر معتبر بازی DBD با نام DBDLeaks به‌تازگی محتوای متقاعدکننده‌ای از این همکاری جدید را منتشر کرده است. این موارد فاش‌شده شامل تصاویر آیکون‌ها، لباس‌ها، دیالوگ‌ها و بیوگرافی کاراکترها برای آلبرت وسکر، ایدا ونگ و ربکا چمبرز است.

وسکر که ظاهرا به‌عنوان مغز متفکر وارد بازی Dead By Daylight خواهد شد، یک قاتل قابل انتخاب است. ایدا و ربکا به‌عنوان بازمانده قابلیت بازی دارند. درحالی‌که امتیازات ویژه (Perk) آن‌ها هنوز نهایی نشده است، DBDLeaks از امتیازات وسکر نام برده است: آناتومی برتر، آگاهی بیدارشده و پایانه. این توانایی‌ها در مجموع به وسکر کمک خواهند کرد تا سریع‌تر بجهد، هاله‌ی دیگر بازماندگان را در حال جابه‌جا کردن یکی از آن‌ها ببیند و وقتی دروازه‌های خروج باز می‌شوند، به‌صورت دائمی بازماندگان را بشکند.

در ادامه حتی فایل صوتی وسکر هم فاش شده است تا احتمال زیاد این شایعه رنگ و بوی واقعیت داشته باشد. اما مانند همیشه باید منتظر اعلام رسمی سازندگان ماند. چرا که هر لحظه امکان تغییر شرایط وجود دارد. درهرصورت انتظار می‌رود این کراس‌اور با نام رمز Project W به‌زودی معرفی شود. جالب است بدانید همین لیکر به‌تازگی بازگشت Stranger Things به اثر نام‌برده را هم اعلام کرده بود و باید منتظر معرفی آن هم بمانیم.

استودیو Behaviour Interactive، سازنده بازی Dead By Deadlight همین اواخر خبر از اعمال تغییرات اساسی در بازی داد. هدف از این‌ کار متعادل کردن دوباره‌ی بازی Dead By Daylight بود تا بازیکنان را مجبور کند که سراغ تاکتیک‌ها و استراتژی‌های جدیدی بروند. این تغییرات در آپدیت میانه‌ی چپتر ۲۴ با نام Roots of Dread عملی شدند. بزرگ‌ترین تغییر هم در سیستم پیشرفت بازی به چشم می‌خورد؛ جایی که با Prestige می‌توان سطح یک کاراکتر را از ابتدا مشخص کرد تا امکان آزاد کردن به قابلیت‌های خاص، بیشتر شود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده