نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶

اعلام زمان انتشار بازی Goat Simulator 3

استودیو Coffee Stain تاریخ عرضه‌ی بازی Goat Simulator 3 را اعلام کرد و به رونمایی از محتوای نسخه‌های مختلف آن پرداخت.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بازی‌سازی Coffee Stain تاریخ انتشار Goat Simulator 3 را اعلام کرد. باتوجه‌به تریلر پخش‌شده در کانال یوتیوب استودیو Coffee Stain، این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۱ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۲) علاوه‌بر کامپیوترهای شخصی، روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی پی سی این بازی در انحصار فروشگاه دیجیتالی شرکت اپیک گیمز خواهد بود.

شخصیت اصلی بازی Goat Simulator جدید، Pilgor نام دارد که قرار است وارد شهر San Angora شود. این شهر دارای مناطق مختلف، چالش‌های جدید و رویدادهای فراون خواهد بود. علاوه‌بر این، Pilgor می‌تواند با ضربات فیزیکی و تجهیزات جنگی مختلف به مانند لیزر و موشک، به مردم شهر حمله کند و به تخریب مکان‌های مختلف بپردازد.

در بازی Goat Simulator 3 گونه‌های مختلف بز برای کشف کردن وجود دارند که تمامی آن‌ها با تجهیزات عجیب‌و‌غریب به مانند جت پک و آیتم‌های تزئینی مختلف قابل شخصی‌سازی هستند. علاوه‌بر این بازیکنان می‌توانند از قابلیت کوآپ چهارنفره یا آنلاین استفاده کنند تا همراه‌با بزهای دیگر به‌صورت گروهی سراغ تخریب شهر و حمله به مردم بروند.

اتومبیل و بز معلق در بازی Goat Simulator 3

تیم سازنده علاوه‌بر اعلام تاریخ انتشار بازی Goat Simulator 3، از محتوای نسخه‌ی مختلف آن رونمایی کرد. یکی از نسخه‌های فیزیکی این بازی Goat In A Box Edition نام دارد که برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به پیش خرید آن اقدام کنند. محتوای این نسخه شامل بازی اصلی، یک جعبه‌ی بز سفارشی، یک عروسک بز مخملی، دفترچه فلزی، سه کارت پستال و یک پوستر دو طرفه است. محتوای دیجیتالی این نسخه شامل موسیقی متن، تجهیزات پیش‌خرید، فایل‌های چاپ سه‌بعدی و پوسته‌های بازسازی‌شده‌ای خواهد بود که قبلا در بازی Goat Simulator در دسترس گیمرها قرار داشتند.

در ادامه استودیو Coffee Stain برای آن دسته از بازیکنان که علاقه‌ای به محتوای فیزیکی ندارند، نسخه‌ی Goat Simulator 3 Pre-Udder Edition را معرفی کرد که محتوای آن شامل تجهیزات ویژه و نسخه‌ی Digital Downgrade بازی است که مقدار زیادی از محتوای بازسازی‌شده نسخه‌ی قدیمی این سری را به همراه دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده