نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Forgotten Saga بازی Assassin’s Creed Valhalla

شرکت یوبیسافت تأیید کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی حالت روگ-لایت و به‌روزرسانی رایگان بعدی بازی Assassin's Creed Valhalla باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Forgotten Saga بازی Assassin’s Creed Valhalla را اعلام کرده است. این بسته به‌همراه به‌روزرسانی ۱.۰.۶ در تاریخ ۲ اوت (۱۱ مرداد) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. درکنار بسته‌ی الحاقی Forgotten Saga که یک حالت رایگان را در اختیار می‌گذارد، فستیوال Sigrblot نیز در بازه‌ی زمانی ۴ تا ۲۵ اوت (۱۳ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار می‌شود.

در گذشته یک تریلر مفصل برای نمایش حالت روگ-لایت بسته‌ی الحاقی Forgotten Saga پخش شد که بخش‌های مختلف آن را به تصویر کشید. این ویدیوی طولانی گیمرها را در حال انجام چالش‌های تازه Assassin’s Creed Valhalla در نیفل‌هایم، یکی از ۹ بخش جهان در کیهان‌شناسی نورس نشان می‌داد.

بسته‌ی الحاقی مورد بحث شامل چهار منطقه‌ی متفاوت است و اسرار زیادی را برای کشف در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این تریلر جنبه‌های دیگری از این بسته نظیر آزادسازی مهارت‌ها، پیشرفت، باس‌ها و مأموریت‌های جانبی را نیز به نمایش درآورد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا قابل تجربه است. یوبیسافت می‌خواهد در یوبیسافت فوروارد بعدی در خصوص آینده‌ی مجموعه‌ی Assassin’s Creed صحبت کند. این رویداد در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که از بازی‌های Assassin’s Creed Infinity و Rift نیز رونمایی شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده