نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱

اعلام تاریخ عرضه نسل نهمی بازی Outer Wilds با انتشار تریلر جدید

بازی Outer Wilds با پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ و قابلیت ارتقاء رایگان برای دارندگان نسخه PS4 و ایکس باکس وان، برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر می‌شود.

بازی ماجراجویی فضایی Outer Wilds از استودیوی Mobius Digital در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) به همراه بسته الحاقی Echoes of the Eye برای کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. نسخه نسل نهمی این بازی با قابلیت پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به‌صورت نیتیو برخوردار است. در ادامه می‌توانید تریلری که با محوریت این خبر منتشر شده را ملاحظه کنید:

دانلود از آپارات

Outer Wilds هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. این بازی، بازیکن را در نقش یک مکتشف به سیارات دیگر منظومه شمسی می‌فرستد اما هنگام وقوع ابر نواختر (سوپرنوا) خورشید، بازیکن خود را مجدداً در سیاره خانه خود می‌یابد تا عملاً در یک چرخه زمانی گرفتار شده باشد. پیدا کردن علت وقوع این لوپ و راه گریز از آن، هسته‌ی مرکزی اتفاقات داستان بازی را شکل می‌دهد. البته که در این راه ماجراجویی‌های جذاب بیشتری برای اکتشاف وجود دارد.

لازم به ذکر است که کسانی که بازی Outer Wilds را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خریداری کرده‌اند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه نسخه نسل نهمی آن را دریافت کنند. در مورد نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز Mobius Digital تأیید کرده که همچنان درحال توسعه‌ی بازی بوده و چالش‌های توسعه‌ی بازی با محدودیت‌های سخت‌افزاری سوییچ را علت طولانی شدن زمان عرضه بازی بیان کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده