نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

انتشار بازی Maquette در زمستان امسال برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ

بازی Maquette زمستان امسال برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد و از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

شرکت Annapurna Interactive شب گذشته اعلام کرد که بازی Graceful Decay’s Maquette که پیش از این در انحصار زمانی کنسول پلی استیشن بوده، برای عرضه در سایر پلتفرم‌های معرفی کرده است. این بازی زمستان امسال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بازی Maquette از روز نخست عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

محیط بازی Maquette

بازی Maquette که هم‌اکنون ازطریق استیم برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل دریافت است، یک سری «چالش‌های روزمره» را با پس زمینه‌ای از یک داستان عاشقانه‌ی مدرن دنبال می‌کند. جنبه‌ی پازل و معمایی بازی نیز از آنجایی نشأت می‌گیرد که باید قادر باشید تا تک تک جوانب دنیای بازی از ساختمان‌های بزرگ تا اجسام کوچک دیگر را خلق کنید. جریان بازی از جایی شروع می‌شود که اشای محیط اطرف شما یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند.

بازیکن با جا‌به‌جایی این اشیاء در جریان بازی پیشروی کرده و موانع پیش روی خود را کنار می‌زند. ابتدای جریان بازی موانع و پازل‌های ساده‌ای را دربرابر شما قرار داده و رفته رفته کار سخت‌تر می‌شود. شب گذشته عرضه دو بازی Solar Ash و The Pathless نیز برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ تایید شده بود. بازی Maquette در جوایز بفتای ۲۰۲۲ نیز در بخش بهترین بازی اول توسعه‌دهندگان (آثار استودیوهای تازه کار) نامزد دریافت جایزه شده بود.

در ادامه می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده