نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۵

تأیید انتشار The Pathless برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ

بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز The Pathless استودیو Giant Squid نهایتا به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

چند ماه پیش بازی The Pathless برای نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که انتشار این محصول اکشن ماجراجویی جهان-باز استودیو Giant Squid برای این کنسول تأیید شده است. البته این بازی در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان نیز قرار می‌گیرد. طرفدارها باید در زمستان سال جاری منتظر تجربه‌ی نسخه‌های تازه باشند.

دانلود از آپارات

بازی The Pathless به‌عنوان اثری اکشن ماجراجویی جهان-باز روی ماجراهای کاراکتری با نام Hunter تمرکز دارد که پا به یک جزیره‌ی نفرین‌شده‌ی اسرارآمیز می‌گذارد. او به‌همراه عقاب خود رهسپار جنگل‌ها، دشت‌های بدون درخت و علفزارهای وسیع می‌شود، به حل پازل‌ها می‌پردازد و درنهایت با جانوران آلوده روبه‌رو می‌شود. هانتر تنها با نابودی جانوران می‌تواند نفرین را از بین ببرد و در پایان جهان را از تاریکی نجات دهد.

بازی The Pathless دارای یک سیستم جابه‌جایی منحصربه‌فرد است که امکان تیراندازی دقیق را برای پیمایش سریع در نقشه فراهم می‌کند. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر (در بستر استیم و فروشگاه اپیک گیمز) و اپل آرکید قابل تجربه است. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده