نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۶

علاقه‌ی فیل اسپنسر برای تجربه‌ی God of War Ragnarok

فیل اسپنسر رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت در پاسخ به توییت اکانت رسمی ایکس باکس، بازی God of War Ragnarok را به‌عنوان بازی بعدی مورد نظر خود معرفی می‌کند.

رشته توییت جدیدی که توسط حساب کاربری رسمی ایکس باکس منتشر شده، از مخاطبان درباره بازی‌هایی که قبلاً انجام دادند یا علاقه دارند تا در آینده تجربه کنند، سؤالاتی را مطرح کرده است. این پرسش‌ها از اولین و آخرین بازی که تاکنون تجربه کردید تا بازی مورد علاقه‌ی شما و بازی‌هایی که بیشترین وقت را به آن اختصاص دادید را شامل می‌شوند؛ اما یکی از این سؤالات، بازی مورد نظر کاربران برای آینده است که پاسخ فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به آن جالب توجه بوده است.

ظاهراً God of War Ragnarok، بازی مورد انتظار کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5، بازی مورد انتظار فیل اسپنسر نیز است. جدیدترین نسخه از سری خدای جنگ در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای PS4 و PS5 منتشر می‌شود. این بازی آخرین قسمت از حماسه نورس مجموعه‌ی God of War است که توسط استودیوی سانتا مونیکای سونی توسعه داده می‌شود. کریتوس و آترئوس، شخصیت‌های اصلی این بازی هستند که به نبرد با امثال ثور و فریا خواهند رفت.

اشاره فیل اسپنسر به God Of War Ragnarok به عنوان بازی مورد انتظار خود

فیل اسپنسر بازی کلاسیک Pong را به‌عنوان اولین اثری که در زندگی خود تجربه کرده معرفی می‌کند. وی همچنین از Road 96 به‌عنوان آخرین بازی انجام شده‌ی خود نام برده و بازی آرکیدی Robotron: 2084 را بازی مورد علاقه خود در تمام ادوار می‌داند. او در پاسخ به سؤالی که از بیشترین زمان اختصاص یافته به یک بازی پرسیده، FH5 Hot Wheels را در حال حاضر معرفی می‌کند.

کسانی که بازی جدید God of War Ragnarok را برای کنسول PS4 خریداری کنند، می‌توانند در آینده و با پرداخت ۱۰ دلار آن را به نسخه نسل جدید پلی استیشن 5 ارتقاء دهند. نسخه‌ی فیزیکی Jotnar Edition این بازی تاکنون به‌طور کامل در بریتانیا به فروش رفته و دلال‌ها آن را به چند برابر قیمت می‌فروشند. انتظار می‌رود استقبال بالایی در انتظار بازی جدید خدای جنگ باشد.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده