نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸

انتشار نقشه Ambrose Island بازی Hitman 3

استودیو آی‌او اینتراکتیو نقشه‌ی Ambrose Island بازی Hitman 3 را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد و ویدیوی افتتاحیه‌ی آن را به اشتراک گذاشت.

تقریبا یک سال و نیم از انتشار بازی Hitman 3 می‌گذرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های این محصول در دسترس بازیکن‌های همه‌ی پلتفرم‌ها قرار گرفته است. استودیو IO Interactive نیز با انتشار منظم به‌روزرسانی‌ها و محتوای فصلی به‌خوبی از بازی پشتیبانی می‌کند. درحال‌حاضر طرفدارهای این بازی مخفی‌کاری می‌توانند به تجربه‌ی نقشه‌ی کاملا جدیدی با نام Ambrose Island بپردازند.

جزیره امبروز مکانی رادارگریز در یک خلیج مخفی کوچک واقع در دریای آندامان است. مأمور ۴۷ در این نقشه اهدافی برای دستیابی، سوژه‌هایی برای ترور و مکان‌های جدیدی برای کاوش دارد و باید پنهانی راه خود را از میان دزدان دریایی باز کند. نقشه‌ی Ambrose Island جوایز متعددی نیز برای دریافت در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد. استودیو آی‌او اینتراکتیو ویدیوی افتتاحیه‌ی این نقشه را نیز پخش کرد که به نمایش مکان‌ها و اهداف اصلی می‌پردازد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hitman 3 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، گوگل استیدیا و نینتندو سوییچ (ازطریق سرویس ابری) قابل تجربه است. طرفدارها باید در اواخر سال ۲۰۲۲ منتظر عرضه‌ی حالت روگ‌لایک Freelancer باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده