// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸

تربیت اژدها در بازی واقعیت افزوده House of the Dragon: DracARys

یک ماه قبل از عرضه پیش‌درآمد سریال Game of Thrones، از بازی واقعیت‎‌افزوده آن با نام House of the Dragon: DracARys رونمایی شد.

در فاصله کم باقی‌مانده به پخش سریال House of the Dragon، از بازی واقعیت افزوده آن با نام House of the Dragon: DracARys رونمایی شد. این نرم‌افزار رایگان به طرفداران این سری اجازه می‌دهد شاهد تخم‌گذاری اژدهای مجازی خود باشند و رشد و بزرگ شدن آن‌ها را با چشمان خود ببینند. هر اژدها مختص به کاربر خود است و در هنگام رشد خلق و خو و ظاهر مخصوص به خود را خواهد داشت که با اقتباس از افسانه‌های دنیای جرج آر.آر مارتین طراحی شده است و براساس تعامل کاربر با آن اژدها صورت می‌پذیرد.

همچنین کاربران از House of the Dragon کلمات والیرین یاد می‌گیرند تا ازطریق یک سیستم تشخیص صوتی به اژدهای خود دستور بدهند. HBO Max، خالق بازی قول می‌دهد این اژدهای خانگی اندازه‌ای عظیم پیدا کنند و در راه رسیدن به بزرگسالی، به نقاط عطف رشدی نیز برسد. در هنگام بزرگسالی اژدها می‌توانند در جهان به گشت‌و‌گذار بپردازند تا بدین طریق به دیگر کاربران دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها تعامل کنند.

بازی House of the Dragon: DracARys در کامیک‌کان سن‌دیگو در ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) و در جریان تجربه House of the Dragon: The Dragon’s Den برای کاربران رونمایی شد. نرم‌افزار رایگان DracARys برای ۱۹ کشور مختلف در دسترس قرار گرفته است که از بین آن‌ها می‌توان به آمریکا و انگلیس اشاره کرد. عرضه نرم‌افزار برای کشورهای دیگر هم با گذشت زمان اعلام خواهد شد.

تیم بازاریابی HBO Max نرم‌افزار نامبرده را با کمک بخش The Mill استودیو Technicolor Creative Studios طراحی کرده است. این بازی با یونیتی ساخته شد، تکنولوژی واقعیت‌افزوده آن Niantic’s Lightship است و طراحی صدا هم برعهده استودیوی Factory واقع در لندن بود. ویکتور پینِیرو، کارگردان بخش خلاقیت دیجیتال HBO Max می‌گوید:

با House of the Dragon: DracARys ما شخصی‌سازی‌شده‌ترین و پاسخگوترین شخصیت مجازی را که تاکنون روی گوشی شما وجود داشته است ساخته‌ایم و در آن از آخرین تکنولوژی واقعیت‌افزوده استفاده کرده‌ایم. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا کاربران مشغول DracARys شوند و بیش‌ازپیش خودشان را در دنیای وِستروس غوطه‌ور کنند.

سریال House of the Dragon با اقتباس از کتاب Fire & Blood جرج مارتین ساخته شده است و ۲۰۰ سال پیش از وقایع Game of Thrones رخ می‌دهد. این سریال داستان خاندان تارگرین را روایت می‌کند و تولید اجرایی آن توسط مارتین، رایان کاندال و میگوئل ساپوچنیک صورت گرفته است. سریال House of the Dragon قرار است در ۳۰ مرداد (۲۱ اوت) شروع به پخش کند. درنهایت می‌توانید ویدئویی از یک اژدهای تازه از تخم درآمده از بازی DracARys را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده