نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲

تکذیب شایعه لغو پشتیبانی از Roller Champions توسط یوبیسافت

اخیرا شرکت یوبیسافت شایعه‌های منتشر شده پیرامون لغو پشتیبانی از بازی Roller Champions را تکذیب کرد.

Roller Champions سرانجام پس از چند سال تأخیر در ماه می امسال عرضه شد، اما گزارش‌های چند روز قبل نشان می‌دادند که احتمالا این بازی در حال گذراندن آخرین مراحل پشتیبانی خود به سر می‌برد و شرکت یوبی‌سافت قصد دارد پشتیبانی از آن را پس از فصل سوم، پایان دهد. در همین راستا اخیرا تیم توسعه‌ی Roller Champions بیانیه‌ای را در توییتر منتشر کرد که به تکذیب گزارش‌های اخیر پرداخته است. در این توییت آمده است: «Roller Champions لغو نمی‌شود و یوبیسافت به‌طور کامل از آن پشتیبانی می‌کند».

بااین‌حال فصل اول بازی چندنفره‌ی Roller Champions به نام Disco Fever در حال تمدید است. تیم توسعه در این‌باره اعلام کرد که قصد دارد قبل از انتشار هر محتوای تازه‌ای به‌عنوان بخشی از فصل‌های جدید، برای توسعه‌ی آن‌ها زمان کافی بگذارد و روی بازخورد بازیکنان نیز تمرکز کند. تیم توسعه‌ی Roller Champions در حال حاضر روی یک به‌روزرسانی کار می‌کند که قرار است قابلیت دعوت متقابل را درکنار برخی پیشرفت‌های دیگر به بازی اضافه کند.

شادی بعد از گل در بازی Roller Champions یوبیسافت

تیم سازنده درباره‌ی این به‌روزرسانی جدید افزود: «تا جایی که به محتوا مربوط می‌شود، می‌توانیم به شما بگوییم که موارد هیجان‌انگیزی را برای فصل‌های بعدی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. بااین‌حال ما معتقدیم که قبل از انتشار محتوای جدید، باید برای پاسخ به درخواست بازیکنان‌ها کار درستی را انجام دهیم. به همین دلیل زمان لازم برای آماده‌سازی هر فصل جدید را قبل از عرضه، به آن اختصاص می‌دهیم».

البته هنوز سؤالات زیادی وجود دارد که این بیانیه کاملا آن‌ها را روشن نمی‌کند و بازیکنان هنوز در این فکر می‌مانند که تا رسیدن فصل بعد چه مدت زمان انتظار لازم است. بازی ورزشی و چندنفره‌ی Roller Champions هم‌اکنون روی پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده