نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷

معرفی دکتر استرنج در تریلر بازی Marvel's Midnight Suns

استودیو Firaxis یک تریلر تازه را برای نمایش کاراکتر دکتر استرنج در بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی Marvel's Midnight Suns به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو فیراکسیس گیمز تریلر کوتاه جدیدی از بازی Marvel's Midnight Suns پخش کرده است. این تریلر به نمایش کاراکتر دکتر استرنج می‌پردازد که به دیگر قهرمانان بازی مارولز میدنایت سان ملحق خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این ابرقهرمان مارول را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

تریلر Meet Doctor Strange بازی Marvel's Midnight Suns برخی از توانایی‌های دکتر استرنج را به نمایش می‌گذارد، اما متأسفانه جزئیات بیشتری از این کاراکتر را در اختیار نمی‌گذارد. این تریلر مشابه تریلرهای قبلی بازی است که برای نمایش سایر ابرقهرمانان ازجمله مرد عنکبوتی، مرد آهنی و کاپیتان آمریکا پخش شده بود.

با نگاهی به گذشته می‌توان گفت که احتمالا به‌زودی تریلر جدیدی از پیشینه‌ی دکتر استرنج به اشتراک گذاشته می‌شود. اخیرا یکی از این تریلرها برای مرد عنکبوتی پخش شد که به تاریخچه‌ی پیدایش این ابرقهرمان می‌پرداخت.

بازی Marvel's Midnight Suns برای انتشار در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی نیز در دست توسعه قرار دارد، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده