// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه موفقیت Horizon Forbidden West در بریتانیا

در جریان هفته منتهی به یک مرداد ماه، بازی Horizon Forbidden West بار دیگر صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

بازی Horizon Forbidden West در فصل تابستان و به‌خاطر موجود شدن پلی استیشن 5 در بریتانیا توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. ازاین‌رو شاهد اول شدن این بازی به دفعات مختلف بودیم و در جریان هفته منتهی به یک مرداد ماه (۲۳ ژوئیه)، یک بار دیگر هم هورایزن فوربیدن وست صدر جدول را از آن خود کرده است.

در رتبه دوم، بازی Nintendo Switch Sports قرار گرفت و Lego Star Wars: The Skywalker Saga سوم شد. این در حالی است که بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و F1 22 به‌ترتیب چهارم و پنجم شده‌اند.

در نیمه دوم جدول، بازی Live a Live، تازه‌عرضه جدید نینتندو سوییچ ششم شده است و نسخه نینتندو سوییچ Miencraft رتبه هفتم را به‌دست آورد. Animal Crossing: New Horizons رتبه هشتم را به‌‌خود اختصاص داد و بازی‌های Pokemon Legends: Arceus و Grand Theft Auto V هم به‌ترتیب در جایگاه‌های نهم و دهم جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا قرار گرفته‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به یک مرداد ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

نام بازینکته قابل ذکر
۱Horizon Forbidden West-
۲Nintendo Switch Sports-
۳Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۴Mario Kart 8 Deluxe-
۵F1 22-
۶Live a Liveهفته اول انتشار
۷نسخه نینتندو سوییچ Miencraft-
۸Animal Crossing: New Horizons-
۹Pokemon Legends: Arceus-
۱۰Grand Theft Auto V-


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده