نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳

نبرد با دایناسورها در تریلر جدید بازی Exoprimal

کپکام تریلر جدیدی از بازی اکشن و تیمی Exoprimal را به نمایش گذاشته که اینبار با محوریت معرفی دایناسورهای مختلف بازی و مکانیزم مبارزه با آن‌ها منتشر می‌شود.

بازی شوتر سوم شخص و مبارزه‌ای Exoprimal تریلر جدیدی را دریافت کرده که انواع مختلف گونه‌های دایناسورها و نئوسورهایی را که بازیکنان با آن‌ها مواجه خواهند شد نشان می‌دهد. دایناسورهای شناخته شده‌ی حاضر در این بازی شامل انواع گونه‌های ولاسی‌رپترها، آنکیلوسورس‌ها، پترانودون‌ها، تریسراتوپس‌ها، پاکی‌سفالوسورها و تی رکس می‌شوند.

دانلود از آپارات

دامنه‌ی حملات این موجودات از حجوم پاکی‌سفالوسورها تا شکار یک اکسوفایتر توسط T. Rex و تکه تکه شدنش با دندان‌ها این دایناسور قدرتمند را شامل می‌شوند. از طرفی گونه‌ی نئوسورها در این بازی انواع مختلف اسنایپر نئوسور، ایوکر نئوسورها، Gas Neosaur و Pyro Neosaur را در بر می‌گیرند و علاوه‌بر تی‌رکس و آنکیلوسورس‌ها، شاهد حضور Neo Ankylosaurus و Neo T. Rex نیز خواهیم بود.

این بازی عملاً به هریک از گونه‌های دایناسورها یک قابلیت ترسناک نیز اضافه کرده تا چالش مقابله با نئوسورها را دوچندان کند. در Exoprimal بازیکن‌ها علاوه‌بر نبرد با دایناسورها مشغول رقابت با یکدیگر می‌شوند. بازی قرار است گیمرها را مدام در دو گروه پنج‌نفره قرار بدهد و هر بار اعضای گروهی برنده خواهند بود که زودتر از پس انجام مأموریت‌ها بربیاید.

Exoprimal در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس، PS4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. درحال حاضر امکان تجربه مرحله آزمایشی بازی در پلتفرم پی سی فراهم شده است. به‌گفته‌ی کپکام، این بازی رایگان نخواهد بود و با وجود تاکید زیاد بر مبارزه با دایناسورها، هیچ ارتباطی با سری معروف Dino Crisis ندارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده