// دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸

احتمال ساخته شدن نسخه بتل رویال مجموعه The Division

علاوه‌بر پشتیبانی ادامه‌دار از The Division 2 و بازی‌های در دست ساخت این سری، به‌نظر می‌رسد یوبیسافت یک بازی بتل رویال جدید هم از دیویژن در دست ساخت دارد.

واضح است که یوبیسافت برنامه‌های بزرگی برای The Division در سر دارد و تصور می‌کند این سری به‌حدی انعطاف‌پذیر است که بتوان بازی‌های مختلفی از آن را در سبک‌های مختلف ساخت. در حال حاضر همچنان پشتیبانی از نسخه دوم دیویژن ادامه دارد و در عین حال بازی رایگان این مجموعه با پسوند Heartland در حال ساخت است و یک بازی موبایلی به‌نام The Division Resurgence هم معرفی شده است.

به‌نظر می‌رسد این پایان کار یوبیسافت با دیویژن نیست و بازی‌های بیشتری از این سری در دست ساخت است که تاکنون یوبیسافت صحبتی در مورد آن نکرده است. جف گراب، ژورنالیست مشهور به‌تازگی در یکی از قسمت‌های پادکست Game Mess Decides بیان کرد که یوبیسافت در حال ساخت یک اثر در سبک بتل رویال واقع شده در جهان The Division است. مثل اینکه این اثر پیش‌تر مدتی در دست ساخت بوده است اما به خاطر بازخوردهای منفی افرادی که فرصت تجربه آن را داشته‌اند، ساخت آن سال گذشته لغو شده است.

اما پس از عدم موفقیت بازی Hyper Scape یوبیسافت تصمیم گرفته است این بازی را برگرداند؛ چون مصمم است یک بازی موفق در بتل رویال داشته باشد. به‌گفته گراب، یوبیسافت در حال بازسازی این اثر است و قصد دارد برخی المان‌های سبک Roguelike هم در آن وجود داشته باشد. هرچند اطلاعات بیشتری از بازی نظیر پلتفرم‌های مقصد یا نحوه انتشار آن به‌صورت رایگان یا پولی در دسترس نیست.

در حال حاضر به نظر بازی The Division Heartland برای عرضه تا پیش از فروردین ۱۴۰۲ (آوریل ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است، اما با مدنظر قرار دادن تمامی بازی‌های لغو شده و تأخیر خورده شرکت یوبیسافت در این اواخر، نمی‌توان در مورد این تاریخ مطمئن بود و امکان تأخیر Heartland هم وجود دارد.

درنهایت قرار است یک رویداد توسط یوبیسافت با نام Ubisoft Forward در روز ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برگزار شود که در آن در مورد آینده سری Assassin's Creed صحبت خواهد شد و البته شاهد بازی‌های دیگری نیز خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید آیا این بازی جدیدی از سری دیویژن در آن تاریخ معرفی خواهد شد یا شرکت ناشر زمان دیگری را برای معرفی در نظر خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده