نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۹

احتمال فاش شدن ماه عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor

اخبار و اطلاعات جدید، به انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor در اوایل ماه مارس ۲۰۲۳ اشاره دارند.

دو ماه پیش و در جریان برگزاری رویداد سالیانه‌ی Star Wars Celebration، استودیوی ریسپاون انترتینمنت به‌صورت رسمی از دنباله بازی Jedi: Fallen Order رونمایی کرد. این بازی که قرار است داستان ادامه ماجراجویی‌های کل کستیس و اعضای سفینه مانتیس در دوران سقوط فرقه جدای و قدرت‌گیری امپراتوری کهکشانی را روایت کند، هنوز تاریخ عرضه رسمی و مشخصی ندارد.

حالا یکی از کاربران توییتر که به بررسی فایل‌های آپلود شده در دیتابیس شبکه‌ی پلی استیشن می‌پردازد، با انتشار یک توییت از انتشار این بازی موردانتظار در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس امسال (اسفند) خبر داده است. صفحه پیش‌فروش Jedi: Survivor به‌تازگی روی فروشگاه پلی استیشن و دیگر فروشگاه‌های بازی دیجیتالی قرار گرفته است و این کاربر با بررسی اطلاعات و فایل‌های جدید این بازی در سرورهای شبکه سونی، با این تاریخ حدودی مواجه شده است.

پیش از این جف گراب یکی از خبرنگارهای شناخته‌ شده‌ی دنیای بازی‌های ویدیويی، ماه مارس را به‌عنوان بازه زمانی احتمال انتشار Jedi: Survivor اعلام کرده بود. گراب پیش از معرفی رسمی بازی، نام رسمی و همچنین اطلاعات محدودی از آن را نیز با هواداران دنیای جنگ ستارگان به‌اشتراک گذاشته بود. بنابراین با درنظرگرفتن این دو منبع معتبر، می‌توانیم بازه زمانی هفته آخر ماه فوریه تا اواسط ماه مارس را که با ماه اسفند ۱۴۰۱ مصادف می‌شود، برای تاریخ احتمالی انتشار جدیدترین بازی داستانی دنیای جنگ ستارگان در نظر بگیریم.

کل کستیس و BD-1 هنگام جستجو در بازی Star Wars Jedi: Survivor

براساس گزارش‌های منتشر شده از سمت منابع معتبر، پیش از این قرار بود Jedi: Survivor در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ در دسترس هواداران قرار بگیرد، اما باتوجه‌به عرضه‌ی نسخه بازسازی شده بازی Dead Space در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱)، سازندگان بازی در استودیوی ریسپاون تصمیم گرفتند تا انتشار این بازی را تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تأخیر بیندازند.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی اولین تریلر گیم‌پلی از این بازی موردانتظار منتشر می‌شود، اما عده‌ای از طرفداران اعتقاد دارند در ماه دسامبر و با تکمیل شدن بخش‌های بیشتری از مراحل توسعه‌ی بازی، ممکن است نمایش‌های جدیدی از آن را در رویداد The Game Awards 2022 مشاهده کنیم.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ نامشخصی از زمستان ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین توسعه‌دهندگان بازی سعی دارند تا از مزایای کنسول‌های نسل جدید مانند لودینگ‌های بسیار کوتاه و ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی ری‌تریسینگ نیز تا حد ممکن در ساخت این بازی استفاده کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما همچنین می‌توانید به مصاحبه بلاگ رسمی جنگ ستارگان با استیگ آسموسن کارگردان Jedi: Survivor درباره جزئیات پشت‌صحنه ساخت این بازی موردانتظار نگاهی بیندازید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده