// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

احتمال حضور یک بازی با حال و هوای آسیا در Assassin’s Creed Infinity

به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد یک کشور آسیایی، یکی از مناطقی است که در بازی لایو سرویس Assassin's Creed Infinity قرار دارد.

در گذشته شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Assassin's Creed، اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) رویداد یوبیسافت فوروارد جدید خود را برگزار خواهد کرد. جایی که اطلاعات تازه‌ای از بازی‌های آینده این شرکت فرانسوی و همچنین سری Assassin's Creed در دسترس قرار می‌گیرد. بااین‌حال مدتی است که شایعات مختلفی از نسخه آینده اسسینز کرید و ساختار داستانی آن به‌گوش می‌رسد.

بیش از یک سال گذشته بود که یوبیسافت رسما اعلام کرد که استودیوهای مونترآل و کبک به‌صورت مشترک روی Assassin's Creed Infinity کار می‌کنند؛ اتفاقی که رخ دادن آن، یک قدم بزرگ رو‌به‌جلو در این مجموعه به حساب می‌آید. بااین‌که اطلاعات خاصی از اینفینیتی در دسترس نیست و حتی در کانال رسمی این بازی هم نمی‌توان اطلاعات خاصی را دریافت کرد، اما سال گذشته رسانه بلومبرگ گزارشی را منتشر و اعلام کرد که Assassin's Creed Infinity، یک پلتفرم لایو سرویس برای سری اسسینز کرید به حساب می‌آید که شامل بازی‌ها و محیط‌های مختلفی در دل خود می‌شود. به مرور زمان بازی‌های بیشتری در پلتفرم لایو سرویس اسسینز کرید اینفینیتی قرار می‌گیرند.

حال به‌تازگی گزارش‌هایی منتش رشده که تاحدی اطلاعات بیشتری راجع به یکی از محیط‌های Assassin's Creed Infinity در دسترس قرار می‌دهد. گزارش منتشرشده اخیر از سوی کوتاکو خبر از بازی جدید مجموعه Assassin's Creed می‌دهد که با اسم رمز Project Red در دست توسعه است و در یکی از کشورهای آسیایی روایت می‌شود. همچنین جیسون شرایر، نویسنده بلومبرگ در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که Project Red بخشی از Assassin's Creed Infinity خواهد بود.

تمامی این موارد درحالی است که گزارش‌های دیگر حول این موضوع، از این خبر می‌دهد که ژاپن، یکی از محیط‌هایی است که برای Assassin's Creed Infinity درنظر گرفته شده است. البته کوتاکو این ادعا را تایید نکرده است، اما یوبیسافت به‌خوبی می‌داند که هوادارهای اسسینز کرید، به دفعات متعددی علاقه خود را به اضافه شدن ژاپن به یکی از بازی‌های این سری نشان داده‌اند و حتی این شرکت به‌صورت داخلی هم در مورد این موضوع صحبت کرد.

جالب‌ترین نکته، این است که Assassin's Creed infinity تنها بازی اسسینز کرید در دست توسعه نیست و به‌نظر می‌رسد قبل از اینفینیتی، شاهد Assassin's Creed Rift خواهیم بود. این بازی قبل از اینفینیتی عرضه خواهد شد و داستان آن در بغداد روایت می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده