نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۱

احتمال تاخیر زمان عرضه Avatar: Frontiers of Pandora بخاطر مشکلات گیم پلی

به‌گفته‌ی جف گراب، احتمالا گیم‌پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

از زمان معرفی بازی Avatar: Frontiers of Pandora در سال گذشته، شرکت یوبیسافت جزئیات یا نمایش جدیدی از این بازی را منتشر نکرده است. بااین‌حال یوبیسافت تا هفته‌های قبل تاکید داشت بازی Avatar: Frontiers of Pandora که مدت‌ها است مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند، قبل از پایان سال مالی جاری یعنی تا فرا رسیدن ماه آوریل ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. البته این شرکت اخیرا اعلام کرد که زمان انتشار این بازی با تأخیر مواجه شده و به سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ موکول شده است.

یوبیسافت تاکنون هیچ دلیلی برای این تأخیر در زمان عرضه‌ی Avatar: Frontiers of Pandora اعلام نکرده است. بااین‌حال اخیرا جف گراب که یکی از خبرنگاران مشهور صنعت بازی به شمار می‌آید، اعلام کرد که این تصمیم به دلایل پشت پرده‌ی بازی گرفته شده است.

استفاده از تیر و کمان در جنگل سرسبز بازی Avatar: Frontiers of Pandora

به‌گفته‌ی گراب، درحالی‌که بازی Avatar: Frontiers of Pandora از نظر کیفیت بصری در وضعیت بسیار خوبی از توسعه قرار دارد اما گیم‌پلی از کیفیت خوب و روانی برخوردار نیست. از همین رو احتمالا استودیوی مسیو اینترتینمنت به‌عنوان توسعه‌دهنده تصمیم گرفته است که به اختصاص زمان بیشتری برای توسعه و بهبود گیم‌پلی بازی بپردازد.

این گزارش گراب ممکن است توضیح خوبی برای پخش نشدن نمایش جدید گیم‌پلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora توسط یوبیسافت تا به امروز باشد. بااین‌حال موارد ذکر شده تنها در حد شایعه هستند و باید منتظر اعلام خبر رسمی از سوی یوبیسافت بمانیم. شایان ذکر است که این شرکت اخیرا اعلام کرد توسعه‌ی چهار بازی جدید خود را لغو کرده است که دو بازی هنوز معرفی نشده بودند و دو بازی دیگر Ghost Recon Frontline و Splinter Cell VR هستند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن‌ها را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده