نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹

تأخیر بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال مالی آینده

بازی اول-شخص جهان-باز Avatar: Frontiers of Pandora که برای انتشار قبل از آوریل ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، اکنون بین آوریل ۲۰۲۳ و مارس ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

طرفدارها از مدت‌ها پیش می‌دانستند که استودیو Massive Entertainment مشغول توسعه‌ی بازی آواتار است. سال گذشته شرکت یوبیسافت پس از رونمایی کامل از Avatar: Frontiers of Pandora اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۲ به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. نظر به اینکه بازی از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت، بسیاری می‌خواستند بدانند که آیا این برنامه‌ها هنوز پابرجا است یا خیر. البته یوبیسافت تأکید داشت که این بازی جهان-باز تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) عرضه می‌شود و شایعاتی از انتشار آن در ماه نوامبر ۲۰۲۲ حکایت داشتند.

بااین‌حال به‌تازگی معلوم شد که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد و بازیکن‌ها باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی بازی منتظر بمانند. شرکت یوبیسافت در گزارش مالی سه ماهه‌ی اخیر خود تأیید کرد که بازی Avatar: Frontiers of Pandora رسما به تعویق افتاده است. اکنون این بازی برای انتشار در سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است که از ۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) آغاز می‌شود و در ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) خاتمه می‌یابد.

شرکت یوبیسافت در بیانیه‌ی جدیدی نوشت: «با اینکه زمان اضافی توسعه پیامد محدودیت‌های جاری تولید در کل صنعت گیمینگ است، ما با تمام قوا در تلاش برای طراحی کارآمدترین شرایط کاری هستیم تا از بهره‌وری بالا و انعطاف‌پذیری تیم‌های توسعه و درعین‌حال ارائه بهترین تجارب به بازیکن‌ها اطمینان حاصل کنیم».

هنوز معلوم نیست که این موضوع چه تأثیری روی زمان نمایش بعدی بازی Avatar: Frontiers of Pandora دارد. یک رویداد Ubisoft Forward برای برگزاری در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است؛ جایی‌که بسیاری انتظار داشتند که این بازی جهان-باز به نمایش گذاشته شود، اما درحال‌حاضر تردیدهایی درباره‌ی آن وجود دارد. بازی آواتار در زمان عرضه به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و استیدیا راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده