نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۹

نمایش بازی Far Cry 6 در بنر تبلیغاتی ایکس باکس گیم پس

نمایش بازی Far Cry 6 در بنر تبلیغاتی سرویس گیم‌ پس گمانه‌زنی‌ها بر اضافه شدن این بازی به‌سرویس نام‌برده را به‌همراه داشته است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، برخی از کاربران سرویس گیم‌ پس در یک سری از مناطق به‌‌ظاهر شدن بازی فارکرای 6 در بنر تبلیغاتی سرویس گیم‌ پس اشاره کرده‌اند. این خبر را یکی از اکانت‌‌های توییتر با نام Idle Sloth منتشر کرده است؛ فردی که از منابع خبری مهم در توییتر با محوریت اخبار پلتفرم ایکس باکس به‌شمار می‌رود، عکس زیر را با دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک گذاشته است:

تصویر فار کرای 6 در تبلیغات گیم پس

در این تصویر، بازی‌های Sniper Elite 5، بازی Naraka: Bladepoint، بازی Assassin's Creed Origins و بازی Far Cry 6 دیده می‌شوند. با توجه‌به اینکه بازی Far Cry 5 در آغاز ماه تازه‌ی میلادی به‌سرویس گیم‌ پس اضافه شد و درکنار آثار نام‌برده قرار گرفت، به‌نظر می‌رسد که ظاهر شدن نام و تصویر فارکرای 6 در این بنر تبلیغاتی گیم پس اشتباه شده باشد. فعلا باید صبر کنیم و منتظر واکنش یوبیسافت یا مایکروسافت بمانیم.

طی ماه‌های اخیر، بازی‌های بیشتری از شرکت یوبیسافت به‌سرویس گیم‌ پس اضافه شده‌اند. از بازی For Honor، بازی Assassin's Creed Origins و بازی Far Cry 5 گرفته تا بازی Watch Dogs 2 که روز گذشته در دسترس کاربران گیم پس قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده