نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶

تریلری جدید از گیم‌ پلی بازی Return to Monkey Island منتشر شد

در تریلر جدید Return to Monkey Island شاهد نمایش محیط‌ها و شخصیت‌های بازی در جریان اتفاقات داستان اثر هستیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی Return To Monkey Island منتشر شده است که در آن، شاهد نمایش کاراکترها، محیط‌ها و بخشی از اتفاقات داستان این بازی هستیم.

با نزدیک‌تر شدن به‌موعد انتشار بازی نام‌برده، تیم تولید اثر و ناشر بازی به‌نشر اطلاعاتی جدید از ساخته‌ی تازه و مورد انتظارشان می‌پردازند. در این تریلر جدید، نماهایی تازه از شخصیت‌ها، جزیره‌ی Melee و یک کشتی نسبتا ترسناک به‌تصویر کشیده می‌شوند.

تماشا در آپارات

طی ماه‌های گذشته تیم تولید جدیدترین قسمت از سری مانکی آیلند اطلاعات مهمی از بازی تازه‌ی خود را به‌اشتراک گذاشته است؛ این موضوع در زمان واکنش بسیار تند کاربران اینترنت به‌ ران گیلبرت (خالق این سری و رئیس پروژه‌ی قسمت جدید) حسابی خبرساز شد؛ چرا که برخی کاربران از شمایل مولفه‌های هنری قسمت جدید رضایت نداشتند و با دیدگاه‌های تند و توهین‌آمیز خود، حسابی گیلبرت را شاکی کردند. البته که انصافا طراحی هنری این قسمت از Monkey Island نیز مثل قسمت‌های قبلی،‌ واقعا زیبا و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد.

بازی Return To Monkey Island برای عرضه در تاریخی نامشخص از سال جاری برای نینتندو سوییچ و پی سی درنظر گرفته شده است. بااین‌حال، هنوز اطلاعاتی از انتشار بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده