// سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی لگو استار وارز به لطف تخفیف های آمازون

به واسطه‌ی تخفیف‌های Amazon Prime Day، بازی The Lego Star Wars: The Skywalker Saga صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا طی هفته منتهی به ۲۵ تیر را مال خود کرد.

در جریان دو هفته گذشته، بازی F1 22 توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. این در حالی است که به‌لطف آغاز تخفیف‌های Amazon Prime Day در بریتانیا، بازی The Lego Star Wars: The Skywalker Saga صدر جدول هفته منتهی به ۲۵ تیر ماه را به‌دست آورد.

در ادامه، بازی F1 22 دوم شد و بازی Mario Kart 8 Deluxe رتبه سوم را از آن خود کرده است. همچنین بازی‌های Nintendo Switch Sports و FIFA 22 رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کرده‌اند.

در نیمه دوم جدول، بازی Far Cry 6 رتبه ششم را کسب کرد. جالب است بدانید که این بازی در هفته‌ی قبلی در رتبه ۳۲ قرار داشت و حالا به جایگاه ششم جدول آمده است. این در حالی است که بازی‌های Horizon Forbidden West و Animal Crossing: New Horizons در جایگاه‌های هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند. در انتهای جدول هم شاهد بازی‌های Pokemon Legends: Arceus و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هستیم.

در زیر می‌توانید فهرست ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان طی هفته منتهی به ۲۵ تیر ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۷The Lego Star Wars: The Skywalker Sagaبازگشت به صدر جدول
۲۱F1 22از دست دادن صدر پس از دو هفته
۳۴Mario Kart 8 Deluxe-
۴۳Nintendo Switch Sports-
۵۶FIFA 22-
۶۳۲Far Cry 6بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۲Horizon Forbidden West-
۸۹Animal Crossing: New Horizons-
۹۸Pokemon Legends: Arceus-
۱۰۱۰نسخه نینتندو سوییچ Minecraftبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده