نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳

بازی Oddworld: Soulstorm در راه نینتندو سوییچ

شرکت Microids از راه‌یابی بازی پلتفرمر Oddworld: Soulstorm به نینتندو سوییچ خبر داد و از نسخه‌های Limited و کالکتور آن رونمایی کرد.

بازی Oddworld: Soulstorm در اوایل سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شد و در اواخر همان سال در دسترس کاربرهای ایکس باکس قرار گرفت. با اینکه این بازی پلتفرمر با استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدها روبه‌رو شد، اما به موفقیت تجاری زیادی دست پیدا نکرد. اکنون استودیو Oddworld Inhabitants و شرکت Microids به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر بازی از راه‌یابی آن به نینتندو سوییچ خبر دادند تا بتوانند میزان فروش محصول را افزایش دهند.

تریلر جدیدی برای معرفی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Oddworld: Soulstorm پخش شده است که شما می‌توانید آن را در کانال یوتیوب شرکت Microids تماشا کنید. ظاهرا این بازی برای «استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول هیبریدی نینتندو بهینه شده است»، اما درحال‌حاضر معلوم نیست که بازیکن‌ها باید انتظار چه ویژگی‌هایی را داشته باشند. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی پلتفرمر مشخص نیست.

شرکت Microids از نسخه‌های Limited Editions و Collector’s Editions بازی Oddworld: Soulstorm نیز رونمایی به‌عمل آورده است. اولین نسخه شامل یک نسخه از بازی، یک قاب فلزی کلکسیونی دارای ۲۴ فضای خالی برای قرارگیری کارتریج و ۳ تصویر هنری چاپی است. نسخه‌ی کالکتور درکنار همه‌ی این موارد شامل جعبه‌ی کلکسیونی منحصربه‌فرد، یک مجسمه‌ی نقره‌ای ۹ اینچی از شخصیت Abe، کتاب هنری ۱۶۰ صفحه‌ای، جاکلیدی Mining Company، برچسب‌های Mudokon Tribal و خالکوبی دست قهرمان داستان می‌شود.

نسخه لیمیتد بازی Oddworld: Soulstorm

نسخه کالکتور بازی Oddworld: Soulstorm

بازی Oddworld: Soulstorm درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم) قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده