نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۱

احتمال همکاری ایکس باکس و سازنده Scalebound برای ساخت یک بازی جدید

طبق شایعات منتشر شده، پلاتینیوم گیمز ممکن است یک بازی انحصاری جدید برای ایکس باکس تولید کند.

به نظر می‌رسد استودیوی پلاتینیوم گیمز پس از گذشت چند سال از لغو ساخت Scalebound، به‌دنبال توسعه‌ی یک IP جدید برای پلتفرم ایکس باکس است. به‌گفته‌ی کاربر eXtas1s در یوتیوب، اعضای پلاتینیوم گیمز به مایکروسافت مراجعه کرده‌اند تا منابع مالی مورد نیاز برای ساخت پروژه‌ی جدید خود را تأمین کنند و این بازی را برای پلتفرم ایکس باکس عرضه کند. کسانی که با eXtas1s آشنا هستند، او را به‌عنوان همان شخصی که قبلا لوگوی پروژه‌ی Overdose هیدئو کوجیما را فاش کرده بود، به یاد می‌آورند.

او همچنین فاش کرده بود که مارگارت کوالی در این پروژه حضور دارد. حال حساب کاربری eXtas1s ادعا کرده است که اطلاعات مربوط‌به احتمال همکاری مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز را از منابع همیشگی خود به‌دست آورده است. بااین‌حال او گفت که هنوز جزئیات کامل در مورد نتیجه‌ی این مذاکرات را نمی‌داند. به عبارت دیگر او نمی‌داند که ایکس باکس به این پروژه علاقه‌مند بوده و موافقت کرده است که بودجه توسعه‌ی آن را تأمین کند یا خیر. درنهایت باید دید که این پروژه به احیای بازی Scalebound مرتبط است یا یک IP کاملا جدید خواهد بود.

لوگوی استودیو پلاتینیوم گیمز

توسعه‌ی بازی Scalebound برای ایکس باکس درنهایت خوب پیش نرفت و لغو شد. Scalebound درواقع یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن به شمار می‌آید که بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ توسط پلاتینیوم گیمز برای کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم پی سی در حال ساخت بود. در بازی Scalebound، بازیکنان کنترل شخصیتی به نام Drew را به عهده می‌گرفتند که با اژدهایی به نام Thuban همراه بود. بازیکنان می‌توانستند دستوراتی را برای اژدها صادر کنند تا حین مبارزات به آن‌ها کمک کنند.

همچنین امکان سوار شدن بر این اژدها در دسترس بازیکنان قرار داشت. علاوه‌براین، Drew به طیف وسیعی از اسلحه‌ها برای مبارزه با دشمنان دسترسی داشت. پلاتینیوم گیمز در آن زمان برنامه داشت علاوه‌بر استفاده از اکشن سریع که در آن تبحر داشت، روی ویژگی‌های نقش‌آفرینی Scalebound نیز تمرکز داشته باشد و همچنین قابلیت یک کواپ چهارنفره برای بازی در نظر گرفته بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Deluxe
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده