نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷

تفاوت مسیر داستانی شخصیت Tyr در God of War Ragnarok نسبت‌ به منبع اقتباس

بازیگر نقش Tyr در God of War Ragnarok در مصاحبه جدید خود از نگرش سانتامونیکا در اقتباس از اسطوره‌شناسی نورس برای خلق قصه‌ی این بازی صحبت کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، بن پندرگاست (Ben Pendergast) که صداپیشه و ایفاکننده‌ی نقش کاراکتر تیر (Tyr) در بازی God of War Ragnarok است، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش پیرامون نحوه‌ی اقتباس از اسطوره‌شناسی نورس در داستان بازی جدید خدای جنگ صحبت و اعلام کرده است که شخصیت تیر، قصه‌ای نسبتا متفاوت با ماجراهایش در نورس را تجربه خواهد کرد. در صحبت‌های پندرگاست با یک تولید کننده‌ی محتوا در یوتیوب با نام جان فورد چنین می‌خوانیم:

«حجم بالایی از اسطوره‌شناسی نورس در قصه‌ی بازی نقش دارد اما خب همان‌طور که می‌دانید، استودیو سانتامونیکا هر زمان که بخواهد می‌تواند قصه‌ی بازی را از مسیر اسطوره‌شناسی نورس خارج کند. آن‌ها با داستانی که می‌خواهند روایت کنند جلو می‌روند و در نتیجه شخصیت «تیر» یک مسیر متفاوت نسبت‌به آنچه در اسطوره‌شناسی نورس پیرامون او روایت شده است جلو خواهد برد.»

کریتوس در بازی گاد اف وار رگناروک

تیر از جمله مهم‌ترین شخصیت‌های اسطوره‌شناسی نورس است که دست او توسط گرگ عظیمی با نام فنریر (که از قضا فرزند لوکی (آترئوس) به‌حساب می‌آید) قطع می‌شود. پندرگاست در صحبت‌های خود متذکر شد که تیم سانتامونیکا ضمن وفاداری به‌حجم بالایی از محتویات منبع اقتباس (اسطوره‌شناسی نورس) در تعداد زیادی از نقاط مهم داستانی، روایت خاص خودش را شکل داده و راهش را از منبع اقتباس خود جدا می‌کند.

سال گذشته در تریلری که از بازی God of War: Ragnarok منتشر شد، مواجه شدن کریتوس و آترئوس با تیر به‌نمایش درآمد. پندرگاست درباره‌ی این لحظه‌ی به‌خصوص توضیح می‌دهد: «نمی‌خواهم چیز زیادی از داستان بازی را لو بدهم، اما لحظه‌ای که ما (کریتوس و آترئوس) تیر را پیدا می‌کنیم، او اتفاقات سخت زیادی را پشت سر گذاشته است. می‌توانید او را تصور کنید که در شرایط بسیار سختی بوده و حالا تلاش می‌کند تا دوباره به‌وضعیت عادی برگردد. لحظه‌ای که کریتوس و آترئوس تیر را پیدا می‌کنند، او در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد.»

در بازی God of War Ragnarok تعداد زیادی از شخصیت‌های بسیار مهم اسطوره‌شناسی نورس را ملاقات خواهیم کرد؛ کاراکترهایی مثل ثور، اودین و تیر که قصه‌ی هیجان‌انگیز ساخته‌ی جدید ساناتامونیکا را شکل خواهند داد. بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده