نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

نمایش جهان باز و باس فایت‌ها در تریلر جدید Xenoblade Chronicles 3

به‌تازگی شرکت نینتندو ویدئویی ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Xenoblade Chronicles 3 را به نمایش گذاشت که در آن شاهد کاوش در دنیای گسترده و مبارزه با باس‌فایت‌ها هستیم.

Xenoblade Chronicles 3 مانند نسخه‌های قبلی سری شامل تجربه‌ای عمیق و گیم‌پلی گسترده خواهد بود تا بتواند طرفداران را بیش‌ازپیش هیجان‌زده کند. طبق اعلام استودیو Monolith Soft که سازنده‌ی این بازی نقش‌آفرینی است، Xenoblade Chronicles 3 یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و مدرن‌ترین آثار آن‌ها خواهد بود. حال تریلری طولانی از گیم‌پلی این بازی در اختیار هوادارها قرار گرفته است.

درواقع شرکت نینتندو ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Xenoblade Chronicles 3 را در رویداد Japon Expo به نمایش گذاشت. این نمایش که در یک منطقه‌ی برفی قرار دارد، گروه مبارزها را نشان می‌دهد که در حال استراحت در یک کمپ هستند. باتوجه‌به نمایش گیم‌پلی به نظر می‌رسد کمپ‌ها در بازی Xenoblade Chronicles 3 شامل فعالیت‌های جانبی زیادی از جمله پختن غذا، تغییر لباس شخصیت‌ها و گفت‌وگو می‌شوند.

همچنین در این تریلر بخش بزرگی از مبارزات به نمایش گذاشته شده است. گیم‌پلی مبارزات شامل کمبوهای زنجیره‌ای، فیوژن آرت‌ها و موارد دیگر است. درنهایت در نیمه‌ی دوم این نمایش شاهد مبارزه با یک باس‌فایت قدرتمند و غول‌پیکر هستیم که حملات بسیار مرگباری دارد.

مشاهده‌ی ویدئو در یوتیوب

بازی Xenoblade Chronicles 3 در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۱ (۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲) به‌صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده