نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱

انتشار خلاصه داستان رسمی بازی God of War Ragnarok

با به‌روزرسانی صفحه‌ی God of War Ragnarok در وب‌سایت پلی استیشن جزئیات جدیدی از داستان و روند بازی در اختیار طرفدارها قرار گرفت.

بر کسی پوشیده نیست که بازی God of War Ragnarok یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۲ است. نظر به اینکه اخیرا تاریخ انتشار این دنباله اکشن ماجراجویی از سوی استودیو سانتا مونیکا و شرکت سونی تأیید شد، هیجان گیمرها برای تجربه‌ی آن پیوسته در حال افزایش است. طرفدارها امیدوارند که در ماه‌های قبل از عرضه‌ی گاد آو وار: رگناروک یک تریلر نسبتا طولانی از بازی به نمایش درآید، اما تا آن زمان می‌توان به انتشار جزئیات کوچک دلخوش بود.

به‌تازگی صفحه‌ی God of War Ragnarok در وب‌سایت پلی استیشن به‌روزرسانی شد و جزئیات جدیدی را در رابطه با داستان و روند بازی ارائه کرد. همان‌طور که نقشه‌ی فیزیکی نسخه‌ی Jotnar Edition گاد آو وار رگناروک به آن اشاره داشت، خلاصه‌ی داستان بازی تأیید می‌کند که کریتوس و آترئوس در این دنباله به هر ۹ قلمرو سفر خواهند کرد. این درحالی است که رویداد رگناروک، فرجام خدایان در اساطیر اسکاندیناوی هر آن نزدیک‌تر می‌شود.

در خلاصه‌ی داستان بازی God of War Ragnarok می‌خوانیم: «زمستان طولانی یا فیمبول‌وینتر در شرف وقوع است. کریتوس و آترئوس باید در جست‌وجوی یافتن پاسخ به هر یک از ۹ قلمرو سفر کنند و در همین حین نیروهای آزگاردی برای نبرد پیشگویی‌شده‌ای آماده می‌شوند که به جهان پایان می‌دهد. آن‌ها در طول مسیر با مناظر خیره‌کننده و افسانه‌ای و دشمنان جدیدی در هیبت خدایان و هیولاهای نورس روبه‌رو خواهند شد. خطر رگناروک هر لحظه نزدیک‌تر می‌شود. کریتوس و آترئوس باید بین امنیت خود و امنیت قلمروها یکی را انتخاب کنند».

همان‌طور که استودیو سانتا مونیکا اعلام کرد، بازیکن‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند که هر یک از ۹ قلمرو بازی به شکل‌های مختلفی تحت تأثیر فیمبول‌وینتر قرار گرفته باشند. صفحه‌ی رسمی محصول نیز نوید مبارزه با «طیف وسیعی از موجودات، هیولاها و خدایان نورس» و امکان آزادسازی «شماری از توانایی‌های تازه برای کریتوس و آترئوس در نبردها» را به بازیکن‌ها می‌دهد. این وسط کاراکترهای اصلی در طول داستان به مناطق خیره‌کننده و خطرناکی سفر می‌کنند.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین اخیرا امکان پیش خرید این دنباله‌ی مورد انتظار فراهم شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده