نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

تریلر جدید بازی Two Point Campus سگا با محوریت گیم‌پلی

تریلر جدید بازی شبیه‌ساز مدیریت Two Point Campus، سال تحصیلی پیش‌روی بازیکنان را به‌نمایش می‌گذارد.

استودیوی بریتانیایی Two Point Studios با پخش یک تریلر، بروشور آشنایی با جنبه‌های مختلف یک سال تحصیلی این بازی شبیه‌ساز مدیریت را معرفی می‌کند. در این بازی که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی محبوب شبیه‌ساز بیمارستان Two Point Hospital به‌حساب می‌آید، بازیکنان وظیفه دارند تا با ساخت بهترین کمپ دانشگاهی در شهر Two Point County به بالاترین درآمد ممکن دست‌ پیدا کنند.

علاوه‌بر طراحی دوره‌هایی مثل ریاضیات و دیگر علوم آکادمیک، گیمرها در نقش مدیر این مجموعه‌ی آموزشی، توانایی اختصاص بودجه‌ی در دسترس خود به دوره‌هایی مثل جادوگری و سیرک را نیز دارند. مدرسه‌ی جاسوسی درکنار دوره‌های آموزش آشپزی، شوالیه‌‌گری و جادوگری از دیگر مدرسه‌های جالب و خلاقانه این مرکز آموزشی هستند. بازیکنان در این دوره‌ها می‌تواند آموزش‌هایی مانند کار با پهپادها و پشت‌سر گذاشتن موانع را پشت‌سر بگذارند. همچنین این امکان وجود دارد تا جاسوس‌های حریف را که به دانشگاه شما نفوذ کرده‌اند، با پشت‌سر گذاشتن این دوره شناسایی کنید.

برخلاف بازی Two Point Hospital که گیمر به‌صورت موقتی سراغ آن می‌رود و پس از مدتی از گیم‌پلی خارج می‌شود، در این بازی قرار است بازیکن‌ها مدت زمان زیادی را با دانشجویان و هنرآموزهای تحت مدیریت خود بگذرانند. به همین دلیل علاوه‌بر فعالیت‌های در دسترس در طول سال تحصیلی، گیمرها در طول دوره تابستان این فرصت را دارند که محیط تحت مدیریت خود را به سلیقه خودشان شخصی‌سازی کنند و دوره‌های جدیدی را برای کمپ خود به وجود بیاورند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید پخش‌شده از این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

خوشحال بودن و رضایت هنرجویان از این محیط آموزشی اهمیت زیادی دارد. بنابراین استخدام مشاورها و برگزاری رویدادها و جشن‌های مختلف برای بال ابردن روحیه دانش‌آموزان نیز مهم به نظر می‌رسد. در انتهای هر سال، براساس نمرات و وضعیت کلی همه‌ی افرادی که در مؤسسه آموزشی شما درس خوانده‌اند، عملکرد شما در نقش مدیر این مجموعه ارزیابی می‌شود.

بازی Two Point Campus در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی از هنگام عرضه روی سرویس اشتراکی گیم‌ پس برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس قرار می‌گیرد. تمام افرادی که به پیش‌خرید هر نسخه از بازی تا پیش از انتشار آن بپردازند، در هنگام عرضه به مواردی مانند یک فواره و گلدان‌های تزئینی و همچنین آیتم‌های متنوع برای بازی Two Point Hospital دسترسی خواهند داشت.

همچنین شما می‌توانید به بررسی بازی Two Point Hospital در زومجی نگاهی بیندازید. نظر شما در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده