// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲

پشتیبانی احتمالی God of War Ragnarok از دو حالت گرافیکی روی کنسول PS5

باتوجه به تبلیغات قرارگرفته در یک خرده‌فروشی بریتانیایی، بازی God of War Ragnarök روی کنسول پلی استیشن 5 با دو حالت گرافیکی اجرا می‌شود.

God of War Ragnarok را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ میلادی دانست که در تاریخ ۱۸ آبان ماه برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. رزولوشن اجرایی و نرخ فریم بازی، یکی از مواردی است که کاربرها به آن اهمیت می‌دهند و حال اطلاعات جدیدی در رابطه با رزولوشن و فریم‌ریت نسخه PS5 بازی God of War Ragnarok منتشر شده است.

باتوجه‌به تبلیغات منتشرشده از سوی یک خرده‌فروشی بریتانیایی، بازی God of War Ragnarok دارای دو حالت بصری روی پلی استیشن 5 است. ظاهرا حالت اول، رزولوشن 4K واقعی را دراختیار شما قرار می‌دهد، اما نرخ فریم بازی ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. این در حالی است که حالت دوم، نرخ ۶۰ فریم برثانیه با رزولوشن پویا و قابل آپ‌اسکیل تا 4K را دراختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

همچنین مشخص شده که تیم سازنده از تکنولوژی Tempest 3D AudioTech پلی استیشن 5 استفاده کرده است تا بتواند صداهای سه‌بعدی چند جهتی را برای بازی God of War Ragnarok خلق کند. بااین‌حال باید اشاره کنم که تمامی موارد ذکرشده هنوز به‌صورت رسمی از سوی سونی تایید نشده‌اند. پس بهتر است که منتظر انتشار اخبار رسمی بازی گاد آو وار رگناروک از سوی شرکت سونی و استودیو سانتامونیکا بمانیم.

نظر شما کاربرهای زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده