// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱

فروش یک میلیون نسخه‌‌ای بازی TMNT: Shredder’s Revenge در هفته اول

حساب کاربری توییتر Dotemu با انتشار یک توییت اعلام کرده که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، ساخته استودیو تریبیوت گیمز (Tribute Games)، توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربرها کسب کند. این در حالی است که به‌تازگی مشخص شده این بازی Beat 'em Up دوبعدی در هفته اول انتشار خود بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است؛ محصولی که کاربران روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قادر به تجربه آن هستند و روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم عرضه شده است.

سیریل ایمبرت، مدیرعامل شرکت Dotemu در نشست خبری اعلام کرد: «Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge دقیقا همان بازی‌ای است که با دیدن انیمیشن اورجینال لاک پشت‌های نینجا دوست داشتم روی آن کار کنم. به‌عنوان یک کودک، سکه‌های خود را در دستگاه آرکید لاک پشت‌های نینجا خرج می‌کردم. ما به‌شدت از Nickelodeon تشکر می‌کنیم که به ما این افتخار را داد تا بخشی از جهان لاک پشت‌های نینجا باشیم و این پروژه روی زندگی همه ما در Dotemu تأثیرگذار بوده است. همچنین از تریبیوت گیمز هم برای به‌تصویر کشیدن مبارزات لاک پشت‌ها با Foot Clan و ارائه‌ای تجربه‌ای جدید که حس‌وحال تازه‌ای را القا می‌کند، تشکر می‌کنیم».

نبرد رافائل با دشمنان در Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

ژان فرانسویس میجر، یکی از مؤسسین تریبیوت گیمز، دراین‌باره می‌گوید: «استودیو تریبیوت گیمز شروع به کار کرد تا یک فصل فوق‌العاده برای جشن گرفتن در تاریخ لاک پشت‌های نینجا را خلق کند؛ موضوعی که به وسعت یک جهان برای ما ارزشمند است. همچنین مشاهده‌ی اینکه کاربرهای تازه‌وارد و هوادارهای قدیمی سبک Beat 'em Up با بازی سرگرم شده‌اند، برای ما خارق‌العاده است.

ما بابت تمامی پشتیبانی‌ها، شور و تشویق جامعه‌ی طرفداری لاک پشت‌های نینجا از زمان معرفی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge بسیار قدردانیم. همچنین به آینده می‌نگریم تا تجربه‌ی ادامه‌دار کاربرها برای پیدا کردن ایستراگ‌های مختلف در بازی را مشاهده کنیم؛ آن هم زمانی‌که مشغول اعمال کومبوهای ترکیبی مختلف با دوستان خود هستند».

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge لذت برده‌اید؟ Shredder's Revenge توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge نوشته است:

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک بازی Beat 'em Up جذاب و دل‌ربا است و مهم نیست که تابه‌حال انیمیشن‌های لاک پشت‌های نینجا را تماشا کرده‌اید یا خیر، تنها کافی است کمی به سبک Beat 'em Up علاقه‌مند باشید تا در کسری از ثانیه عاشق آن شوید. بااین‌حال بازی از مشکلاتی نظیر طراحی نامناسب دشمنان بازی رنج می‌برد که با گذر زمان و مشاهده دشمنان جدید، چالش خاصی را تجربه نخواهید کرد و همین مورد سبب شده تا در حالت کوآپ، چالش بازی به صفر برسد. بااین‌حال از نظر سیستم مبارزات، طراحی کاراکترها و باس‌ها Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده