نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

نمایش مبارزهای جدید در ویدیو آغازین بازی Exoprimal

اخیرا یک ویدیو کوتاه از مقدمه‌ی بازی Exoprimal پخش شده است که در آن شاهد رونمایی از اگزو فایترهای جدید هستیم.

شرکت کپکام با ارائه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی Exoprimal به برخی از کاربرهای مشخص‌شده خود به خود کاری کرد که تصاویر و ویدیوهای زیادی از آن در اینترنت پخش شوند. حال به‌تازگی رسانه GameSpot ویدیو مربوط‌به بخش افتتاحیه‌ی بازی را پخش کرده است که در آن شاهد رونمایی از پنج اگزو فایتر (Exo Fighter) جدید هستیم. اگزو فایترها درواقع مبارزانی هستند که هر کدام زره و تجهیزات منحصربه‌فردی دارند و بازیکن‌ها می‌توانند با انتخاب هر کدام از آن‌ها، وظایف گوناگونی را در مبارزات بر عهده بگیرند.

در نمایش‌های قبلی بازی Exoprimal شاهد رونمایی از چند اگزو فایتر بودیم. حال در ویدیو جدید می‌توانیم با تعداد بیشتری از آن‌ها آشنا شویم. Nimbus و Skywave دو مبارز پشتیبان هستند که اولی از دو اسلحه در دو دست استفاده می‌کند و قادر است با استفاده از اسکیت، به سرعت در محیط جابه‌جا شود. این در حالی است که Skywave می‌تواند با استفاده از باله‌های خود پرواز کند و در مبارزات هوایی نقش داشته باشد. دو اگزو فایتر بعدی، Murasame و Krieger هستند که در دسته‌ی تانک قرار می‌گیرند.

Murasame درواقع یک سامورایی سنگین وزن است که یک کاتانای بزرگ دارد. Krieger به‌عنوان اگزو فایتر تانک بعدی می‌تواند موشک‌های کوچک را به سمت دشمنان شلیک کند و یک تفنگ بزرگ Gatling نیز برای شلیک‌های پی در پی در اختیار دارد. اگزو فایتر پنجم، Barrage است که در دسته مهاجم قرار می‌گیرد و از یک کمان دستی و مواد منفجره‌ی مختلف استفاده می‌کند.

با وجود پخش این ویدیو، شرکت Capcom هنوز اطلاعات رسمی درباره‌ی این مبارزها جدید را منتشر نکرده است. بازی Exoprimal قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. به‌گفته‌ی کپکام، این بازی رایگان نخواهد بود و با وجود تاکید زیاد بر مبارزه با دایناسورها، هیچ ارتباطی با سری معروف Dino Crisis ندارد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده