// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶

تعداد آثار یوبیسافت در پلی استیشن پلاس به بیشتر از ۵۰ بازی خواهد رسید

سونی تایید کرد که طی ماه‌های آتی همچنان شاهد اضافه شدن بازی‌های شرکت Ubisoft به پلی استیشن پلاس خواهیم بود؛ تا در انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی، تعداد بازی‌های یوبیسافت در PS Plus به بیشتر از ۵۰ برسد.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت Sony مجددا تاکید کرد که تعداد ویدیوگیم‌های شرکت یوبیسافت در پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس به بیشتر از ۵۰ بازی خواهد رسید. این خبر در حالی اعلام شد که می‌دانیم چند بازی Assassin’s Creed درکنار آثار دیگر، از ۲۸ تیر (۱۹ ژوئیه) در دسترس مشترک‌های PS Plus Extra و PS Plus Premium/Deluxe قرار می‌گیرند.

طرفدارها می‌دانند که بخشی از سرویس اشتراکی یوبیسافت پلاس تحت عنوان Ubisoft+ Classics و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ی جداگانه، تقدیم مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس شده است. به همین دلیل از همان روز شروع به کار سرویس PS Plus جدید سونی، ۲۷ بازی یوبیسافت ازطریق یوبیسافت پلاس کلاسیکز در اختیار مشترک‌های دو سطح برتر پلی استیشن پلاس قرار گرفتند؛ از جمله بازی The Division، بازی For Honor، بازی Assassin’s Creed Valhalla، بازی Far Cry 3 Blood Dragon و بازی Child of Light.

بازی Assassin’s Creed Unity، بازی Assassin’s Creed IV Black Flag، بازی Assassin’s Creed Rogue Remastered، بازی Assassin’s Creed Freedom Cry و صدالبته Assassin’s Creed: The Ezio Collection که خود آن شامل سه بازی است، در ۲۸ تیر به آن‌ها می‌پیوندند.

سری بازی Assassin's Creed شرکت Ubisoft (یوبیسافت)

نتیجه این است که چند روز بعد، تعداد آثار یوبیسافت در پلی استیشن پلاس به بیشتر از ۳۰ بازی می‌رسد. در نتیجه باید دید که طی ماه‌های آتی تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی، کدام ویدیوگیم‌های دیگر به سرویس اضافه خواهند شد تا تعداد آثار یوبیسافت در PlayStation Plus سونی را به بیشتر از ۵۰ بازی برسانند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده