نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷

فروش بیش از ۳ میلیون نسخه از بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak

بعد از گذشت تنها دو هفته از زمان عرضه‌ی بسته الحاقی بزرگ بازی Monster Hunter Rise، آمار فروش این DLC به بیش از ۳ میلیون نسخه رسید.

بسته‌ی الحاقی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise دو هفته پیش برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شد. کپکام با این DLC بزرگ، محتوای جدیدی را تقدیم طرفداران پرشمار بازی تحسین‌شده‌ی خود کرد و حالا به نظر می‌رسد که علاوه‌بر منتقدان، بازیکنان نیز استقبال چشمگیری از آن داشته‌اند. قبلا آمار فروش ۲ میلیون نسخه‌ای Monster Hunter Rise: Sunbreak در هفته‌ی اول انتشار اعلام شده بود و حالا کپکام گزارش داده که به نقطه‌ی عطف دیگری در مسیر فروش محتوای جدید Monster Hunter Rise رسیده است.

براین اساس گفته می‌شود که آمار فروش Monster Hunter Rise: Sunbreak در سراسر جهان از ۳ میلیون نسخه عبور کرد و این آمار مربوط‌به تمامی پلتفرم‌های تحت پشتیبانی این بازی می‌شود. از طرفی، بازی اصلی Monster Hunter Rise نیز تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه در جهان فروش داشته است. کپکام سعی دارد تا با ارائه آپدیت‌های بعدی، به تقویت آمار فروش بازی و بسته‌های الحاقی آن بپردازد.

اژدهایی در Monster Hunter Rise: Sunbreak

به‌طور کلی فروش سری Monster Hunter اکنون به ۸۴ میلیون نسخه رسیده است و بازی Monster Hunter World با اختلاف رکورد پرفروش‌ترین بازی این شرکت در تمام دوران را در اختیار دارد. تا پایان ماه مارس امسال، بازی Monster Hunter World فروش ۲۱ میلیون نسخه‌ای را به ثبت رسانده است. رتبه‌ی دوم جدول پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام در تاریخ این شرکت ژاپنی، متعلق به Resident Evil 7 با فروش ۱۰.۸ میلیون نسخه است.

Monster Hunter Rise: Sunbreak هم‌اکنون برای پی سی و نینتندو سوییچ قابل دریافت است. بازی Monster Hunter Rise در بررسی زومجی امتیاز ۹ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. محمدصادق تواضعی در بخشی از مقاله خود درباره این بازی می‌نویسد: «Monster Hunter Rise نه‌تنها زیر سایه Monster Hunter World قرار نگرفته است، بلکه از آن استفاده کرده تا مکانیسم‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد و بتواند بیش‌ازپیش باعث پیشرفت مجموعه مانستر هانتر شود. ازطرفی در بعضی از قسمت‌ها از کیفیت بافت‌های بازی در حالت اتصال کنسول به تلویزیون، کاسته می‌شود، طراحی محیط‌ها و تنوع‌شان درکنار لباس‌های جنگی، از ویژگی‌های مثبتی است که مانستر هانتر رایز در اختیار مخاطب قرار می‌دهد».


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده