نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷

اعلام زمان انتشار نسخه ایکس باکس و نینتندو سوییچ Tribes of Midgard

استودیوی Norsfell درکنار انتشار تریلر معرفی فصل سوم بازی Tribes of Midgard، تاریخ عرضه‌ی آن روی کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

چندی پیش رده‌بندی بازی Tribes of Midgard، محصول استودیوی Norsfell برای کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ اعلام شد. حال این استودیو به‌تازگی تایید کرد که این بازی قرار است در تاریخ ۲۵ مرداد (۱۶ آگست) روی کنسول‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین استودیوی Norsfell اعلام کرد که در تاریخ مذکور فصل سوم بازی Tribes of Midgard تحت عنوان Inferno Saga شروع می‌شود و قرار است بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی از زمان انتشار تاکنون باشد.

جولیان مارودا، یکی از بنیانگذاران و مدیر خلاق استودیوی Norsfell در یک بیانیه‌ گفت: «از روز اول تیم ما کاملا متعهد به ارائه‌ی ویژگی‌های گسترده و محتوای جدید به بازیکنان خود بوده است. آن‌ها قبیله‌ی خود را از میدگارد را ساخته‌اند که اکنون بیش از دو میلیون بازیکن قدرتمند و رو به پیشرفت دارد. انتشار بازی روی پلتفرم ایکس باکس و نینتندو سوییچ جدیدترین تلاش ما برای ادامه‌ی توسعه‌ی بازی Tribes of Midgard است که به‌همراه جامعه‌ی بازیکنان فعال و خوشامدگویی به تازه واردان خواهد بود.

فصل سوم بازی عظیم است و بزرگ‌ترین به‌روزرسانی آن تا به امروز به شمار می‌آید. این فصل محتوای تعیین‌کننده‌ای به مانند آخرین Saga را درکنار اصلاح کامل حالت Survival Mode ارائه می‌کند. نسخه‌ی ۲.۰ حالت Survival نمی‌توانست در زمان بهتری بیاید؛ چرا که این یک نقطه‌ی شروع عالی برای بازیکنان جدید پلتفرم ایکس باکس و نینتندو سوییچ است».

نقطه آغازین بازی Tribes of Midgard

Saga Quest جدید فصل سوم به‌نام Inferno بازیکنان را برای حمله به پایگاه‌های مختلف آماده خواهد کرد تا بتوانند با جمع‌آوری مقدار لازم Muspelite، به منطقه‌ی جدید Volcanic Spire بروند. بازیکنان باید در مسیر رسیدن به بزرگ‌ترین Saga Boss بازی Tribes of Midgard که تاکنون دیده شده است، دشمنان آتشین مختلفی را از پیش روی خود بردارند. درکنار موجودات جدید، این منطقه شامل مواد اولیه‌ی تازه است که برای بخش ساخت و ساز استفاده می‌شوند.

همچنین در محیط‌های آتش‌فشانی، فوران مواد مذاب یک چالش محیطی به حساب آمده و می‌تواند به بازیکنان آسیب وارد کند. در فصل سوم، استودیوی Norsfell قصد دارد حالت بهبود یافته‌ی Survival را با ویژگی‌های جدید عرضه کند. در این بخش Einherjar باید از سرزمین‌های وحشی و بیابانی با راهنمایی Eira Foot-Crushed و همکاری دو موجود به‌نام‌های Mániklo و Sóleyra زنده بماند.

شما در سراسر نقشه‌ی میدگارد کاوش می‌کنید، با دشمنان مختلف می‌جنگید و بدون نگرانی از حملات Jotnar یا نگرانی برای تقویت دهکده‌ی خود، آزادانه به ماجراجویی خواهید پرداخت. حالت Survival ۲.۰ همچنین بخش بهبودیافته‌ی Crafting را معرفی می‌کند که با کمک آن بازیکنان از Allforge برای ایجاد مکان‌های Crafting در هر کجا و تعمیر تجهیزات خود استفاده خواهند کرد.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

دیگر محتویات جدید فصل سوم بازی Tribes of Midgard شامل نیزه‌های جدید و قابلیت ماهیگیری است که امکان صید انواع ماهی برای بازیکنان را فراهم می‌کند. همزمان با معرفی نسخه‌های کنسولی این بازی مشخص شد که نسخه استاندارد آن به قیمت ۲۰ دلار و نسخه دیلاکس آن با قیمت ۳۰ دلار در فروشگاه‌ی مایکروسافت و نینتندو eShop به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی و سایرین در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده