نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

احتمال شروع تست های خارجی بازی Beyond Good & Evil 2 در ماه جاری

درحالی‌که یوبیسافت همچنان در مورد Beyond Good & Evil 2 سکوت می‌کند، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که این شرکت در حال آماده شدن برای شروع تست‌های خارجی این بازی است.

به‌تازگی یک گزارش از سوی تام هندرسون منتشر شده است که ادعا می‌کند احتمالا یوبیسافت وارد مرحله‌ای به‌خصوص در پروسه‌ی تولید بازی Beyond Good & Evil 2 شده است. براساس این گزارش منتشرشده در سایت Exputer، شرکت Ubisoft در حال آماده شدن برای شروع تست‌های اکسترنال بازی Beyond Good & Evil 2 در ماه ژوئیه‌ی امسال است و این بازی هنوز توسعه‌ی فعال خود را ادامه می‌دهد.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که تست‌های خارجی Beyond Good & Evil 2 نسبت به تست‌های استانداردی که یوبیسافت که برای بازی‌هایی مانند The Division Heartland انجام داده است، گسترده‌تر خواهند بود.

دنیای بازی Beyond Good & Evil 2

یوبیسافت پس از نمایش بازی Beyond Good & Evil 2 در رویداد E3 سال ۲۰۱۷ میلادی، اطلاعات کمی را درباره‌ی آن منتشر کرده است؛ به طوری که تاکنون برخی از طرفدارهای حدس می‌زدند که توسعه‌ی آن لغو شده است. بااین‌حال یوبیسافت بارها اصرار کرد که همچنان روی Beyond Good & Evil 2 کار می‌کند. حالا ظاهرا نسخه‌ای از بازی آماده شده است که یوبیسافت می‌خواهد در بیرون از شرکت به برخی از افراد اجازه‌ی تست کردن آن را بدهد.

چندی پیش شایعاتی منتشر شده بودند که می‌گفتند بازی Beyond Good & Evil 2 در مراحل پیش تولید خود گیر افتاده است. بااین‌حال شرکت فرانسوی یوبیسافت تاکید دارد که روند ساخت این بازی در طول این سال‌ها به خوبی پیش رفته است؛ هرچند تیم سازنده همچنان به‌طور کلی از ارائه‌ی اطلاعات بیش از حد در مورد آن خودداری می‌کند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید آن‌ها را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده