نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸

تمرکز به‌روزرسانی های آتی Heroes of the Storm روی رفع اشکالات بازی

شرکت بلیزارد با انتشار یک پست تازه اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های آتی بازی Heroes of the Storm به‌جای افزودن محتویات تازه روی رفع اشکالات و برقراری توازن تمرکز دارند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Blizzard به تشریح برنامه‌های خود برای بازی Heroes of the Storm پرداخته است. بلیزارد در پست جدیدی اعلام کرد که دیگر قصد ارائه محتوای تازه برای این بازی چندنفره‌ی آنلاین را ندارد و درعوض می‌خواهد به شیوه‌ی مشابه بازی StarCraft و بازی StarCraft 2 به پشتیبانی از آن بپردازد.

تغییر فهرست قهرمانان و انتشار محتویات فصلی بازی Heroes of the Storm همچنان ادامه خواهد یافت. با اینکه فروشگاه درون بازی کماکان آنلاین باقی می‌ماند، اما بلیزارد برنامه‌ای برای افزودن محتواهای تازه به آن ندارد. تمام به‌روزرسانی‌های آتی اثر در درجه‌ی اول روی ثبات بیشتر، رفع اشکالات و بالانس بازی تمرکز خواهند داشت.

بیلزارد طی هفته‌ی آینده یک بسته‌ی به‌روزرسانی برای بازی Heroes of the Storm منتشر می‌کند و مرکب کمیاب Epic Arcane Lizard را در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهد داد. این بازی یک اثر موبا رایگان مبتنی‌بر هدف است که در آن دو تیم ۵ نفره درکنار مبارزه با یکدیگر در نقشه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا اهداف را تکمیل کنند. فهرست قهرمانان این بازی از کاراکترهای دیگر آثار بلیزارد نظیر Warcraft، اورواچ و Diablo تشکیل شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده