نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰

انتشار تریلر رونمایی از نقشه Ambrose Island بازی Hitman 3

استودیوی IO Interactive با انتشار یک تریلر به معرفی نقشه‌ی جدید بازی Hitman 3 پرداخت. این نقشه با نام Ambrose Island قرار است در ماه ژوئیه در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

استودیوی IO Interactive برنامه‌ی انتشار محتویات برای بازی Hitman 3 در ماه ژوئیه را منتشر کرده است. درکنار اعلام این برنامه، تریلری از نقشه‌ی Ambrose Island نیز عرضه شده است که علاوه‌بر نمایش محیط‌های جنگلی و شخصیت‌های گوناگون، به تاریخ عرضه‌ی آن اشاره می‌کند. در تریلر معرفی نقشه‌ی Ambrose Island، شاهد یک جزیره‌ی گرمسیری با چشم‌اندازهای خیره‌کننده هستیم که گروهی خطرناک بر آن حکومت می‌کند.

این نقشه قرار است در این ماه برای تمامی بازیکنان هیتمن 3 به‌صورت رایگان منتشر شود. علاوه‌براین نقشه، Elusive Targetهای جدید به همراه یک به‌روزرسانی‌ که کیفیت اجرایی بازی را بهبود می‌بخشند نیز برای عرضه در این ماه میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. نقشه‌ی Ambrose Island قرار است در تاریخ ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) عرضه شود. این جزیره درواقع محل حکومت و اختفای یک باند بزرگ دزد دریایی است که توسط یک زن رهبری می‌شود.

رئیس دزدان دریایی در جزیره Ambrose Island بازی هیتمن 3

علاوه‌براین نقشه، استودیوی IO Interactive از امروز مکان جدیدی برای علاقه‌مندان به قتل و ترور در نظر گرفته است. نقشه‌ی هتل Himmapan بانکوک که از نسخه‌ی اول سه‌گانه‌ی اخیر هیتمن گرفته شده است، به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته و تا ۱۰ روز دیگر باقی خواهد ماند. دو Elusive Target از نسخه‌های قبلی نیز در ماه ژوئیه به بازی هیتمن 3 اضافه خواهند شد. اولین هدف Vicente Murillo است که برای نخستین بار در نسخه‌ی دوم ظاهر شد و قرار است در منطقه‌ی Santa Fortuna از تاریخ ۱۷ تیر (۸ ژوئیه) به مدت ۱۰ روز در دسترس قرار گیرد. هدف دوم Wen Ts’ai است که از ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) در منطقه‌ی بانکوک ظاهر خواهد شد و بازیکنان تا ۱۰ روز فرصت ترور وی را دارند.

در ادامه استودیوی IO Interactive اعلام کرد که از تاریخ ۳۰ تیر (۲۱ ژوئیه) قصد دارد مجموعه‌ای از قراردادهای ویژه را با مضمون ترور دزدان دریایی به منظور جشن گرفتن آغاز انتشار نقشه‌ی Ambrose Island را به جامعه‌ی مخاطبان بازی هیتمن 3 ارائه کند. همزمان با انتشار این نقشه، به‌روزرسانی ۳.۱۲۰ بازی نیز منتشر خواهد شد که به‌گفته‌ی استودیوی سازنده قرار است برخی مشکلات گزارش شده را برطرف سازد و بهبودهای زیادی را در کیفیت اجرایی بازی به همراه داشته باشد.

مشاهده ویدئو در آپارات

نظر شما درباره‌ی محتویات جدید بازی هیتمن 3 چیست؟ آن‌ها را با ما در میان بگذارید.


منبع pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده