نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳

نمایش مبارزات و باس فایت در تریلر جدید بازی Steelrising

استودیوی اسپایدرز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Steelrising را منتشر کرده است که در آن شاهد مکانیسم مبارزات و نمایش باس فایت هستیم.

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی Spiders تریلر جدیدی از Steelrising، بازی اکشن و نقش‌آفرینی در حال ساخت خود را پخش کرد. این تریلر با نام Titans منتشر شد و در آن شاهد نمایشی از سیستم پیمایش و مبارزات بازی هستیم. باتوجه‌به تریلرهایی که قبلا از بازی Steelrising پخش شده‌اند، به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به سری Souls دارد. قهرمان داستان با نام Aegis می‌تواند انواع مختلفی از اسلحه را به‌دست گیرد. در همین حین به نظر می‌رسد که مبارزات دارای یک مکانیسم ضدحمله هستند و همین سیستم به Aegis اجازه می‌دهد حملات دشمنان را مسدود کند و به سرعت با ضدحمله سراغ آن‌ها برود.

در تریلر جدید Steelrising شاهد تعدادی از دشمنان بازی هستیم که تنوع قابل قبولی دارند. همچنین می‌توان شاهد استفاده‌ی دشمنان از تجیهزات گوناگون به مانند زره‌های جادویی و انواع محافظ‌ها بود. درنهایت نوبت به نمایش یک باس می‌رسد که طراحی عجیبی دارد.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

بازی Steelrising قرار است در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ (۸ سپتامبر ۲۰۲۲) روی پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در ابتدا برای عرضه در ژوئن امسال برنامه‌ریزی شده بود اما درنهایت تا ماه سپتامبر تأخیر خورد.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Steelrising چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک گذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده