نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹

نمایش مخفی‌کاری در تریلر گیم پلی The Lord of the Rings: Gollum‌

شرکت Nacon تریلر گیم‌پلی جدیدی از The Lord of the Rings: Gollum را برای نمایش لوکیشن‌ها و مخفی‌کاری بازی پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Nacon یک تریلر تازه از گیم‌پلی بازی The Lord of the Rings: Gollum را به اشتراک گذاشته است. این تریلر، مخفی‌کاری‌های بازی ارباب حلقه‌ها را به نمایش می‌گذارد و با روایتی از گالوم همراه شده است. در این تریلر می‌توان مناظر شگفت‌انگیزی از سرزمین میانه را نیز مشاهده کرد.

دانلود از آپارات

داستان بازی The Lord of the Rings: Gollum از بخش اول فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) به کارگردانی پیتر جکسون روایت می‌شود. این بازی در مرکز حوادث خود، ماجراهای گالوم را دنبال می‌کند که در تلاش برای پس گرفتن حلقه‌ی یگانه یا حلقه‌ی قدرت از بیلبو بگینز است.

وقایع این بازی در لوکیشن‌های مختلفی رخ می‌دهد؛ از برج تاریک یا باراد-دور و قلمرو میرک‌وود گرفته تا سرزمین موردور واقع در جنوبی‌ترین نقطه‌ی سرزمین میانه. نظر به اینکه جثه‌ی نحیف گالوم برای مبارزه مناسب نیست، باید به توانایی‌های مخفی‌کاری خود تکیه کند. برخی از این قابلیت‌های مخفی‌کاری در تریلر گیم‌پلی تازه قابل مشاهده است.

بازی The Lord of the Rings: Gollum برای عرضه در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شده است. این بازی در زمان نامعلوم دیگری در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده