نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

رونمایی یوبیسافت از تاریخ انتشار بازی Skull and Bones

شرکت یوبیسافت با برگزاری یک پخش زنده تازه به نمایش بخش‌های مختلف بازی Skull and Bones پرداخت و از تاریخ انتشار آن پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft پس از فرازونشیب‌های فراوان نهایتا از تاریخ انتشار بازی Skull and Bones رونمایی کرد. این ناشر فرانسوی در جریان پخش زنده اخیر اعلام کرد که کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5؛ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، گوگل استیدیا و آمازون لونا باید در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) منتظر تجربه‌ی این بازی جهان-باز با محوریت دزدان دریایی باشند.

دانلود از آپارات

بازی Skull and Bones بازیکن‌ها را برای کاوش در اقیانوس هند به دوران طلایی دزدان دریایی می‌برد. شما کارتان را با یک کشتی کوچک و معمولی با نام Dhow (جهاز) شروع می‌کنید و با تلاش به یک ناوگان خواهید رسید. در این مسیر باید خدمه را نیز راضی نگه دارید؛ مگر اینکه بخواهید آن‌ها به‌خاطر اوضاع نامساعد دست به شورش بزنند. با اینکه امکان تجربه‌ی بازی Skull and Bones به‌صورت انفرادی وجود دارد، اما می‌توان با دوستان خود همراه شد.

شما در فعالیت‌هایی مانند شکار حیوانات، غارت قلعه‌ها و شهرها و البته یورش و غارت کشتی‌های سرشار از ثروت شرکت خواهید کرد. امکان پیوستن به سرورهای بازیکن دربرابر بازیکن نیز وجود دارد. در این حالت سایر گیمرها با حمله به کشتی شما درصدد سرقت گنجینه‌ها برمی‌آیند و درمقابل شما نیز می‌توانید تلافی کنید. میزان پیشرفت بازیکن‌ها با Infamy نمایش داده می‌شود. با تکمیل وظایف می‌توان Infamy به‌دست آورد و سلاح‌های جدیدی برای کشتی آزاد کرد.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده